Google Slides به ابزار ضبط ارائه داخلی مجهز می‌شود

به‌جای استفاده از ابزارهای شخص ثالث، Google Slides قابلیتی ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید ارائه‌های خود را ازطریق گوگل درایو پس از اتمام کارتان به‌اشتراک بگذارید.

به‌گزارش تک‌ناک، در سمت راست نوار ابزار Google Slides، دکمه‌ی «ضبط» به‌چشم می‌خورد که برای هر جلسه محدودیت زمانی 30دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است. ضبط‌ها به فضای ذخیره‌سازی گوگل درایو اضافه خواهند شد. در همان پنجره، می‌توانید ضبط‌های مرتبط با ارائه را به‌اشتراک بگذارید و حذف کنید.

پس از تأیید، به رابط کاربری استودیو ضبط اختصاصی منتقل می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد تا اسلایدها را بگذرانید. از تنظیمات در نوار ابزار پایین، می‌توانید دوربین‌ها و میکروفون‌های دیگر را انتخاب کنید:

  • برای شروع مجدد، مکث کنید و روی Re-record کلیک کنید.
  • برای ذخیره‌ی ضبط‌شده، مکث و روی Save to Drive کلیک کنید.

این ویژگی نیازمند مرورگر دسکتاپ کروم است و در دستگاه‌های موبایل دردسترس نیست. برای ایجاد ضبط، باید به ویرایش فایل دسترسی داشته باشید.

قابلیت مذکور در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد و برای استفاده از ضبط در Slides به داشتن یکی از این‌ها نیاز دارید: Google Workspace Business Standard ،‌Business Plus ،‌Enterprise Starter ،‌Enterprise Essentials ،‌Enterprise Essentials Plus ،‌Enterprise Standard، Enterprise Plus و Education Plus.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.