اینستاگرام در حال کار روی گزینه Super Like است

اینستاگرام در حال کار روی گزینه Super Like است

قابلیت جدیدی در اینستاگرام کشف شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا قدردانی خود را از استوری‌ها به روشی فراتر از لایک معمولی نشان دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روی نسخه‌ی ارتقا‌یافته‌ی دکمه‌ی لایک برای نشان‌دادن قدردانی بیشتر کار می‌کند. الساندرو پالوزی، مهندس معکوس و افشاکننده‌ی نام‌آشنا، گزینه «Super Like» را در حال ساخت مشاهده کرده است.

براساس جزئیات به‌دست‌آمده، گزینه‌ی Super Like برای استوری‌های ارسال‌شده در اینستاگرام در‌دسترس خواهد بود. شما می‌توانید با ضربه‌زدن و نگه‌داشتن دکمه‌ی لایک به‌شکل قلب، Super Like به استوری‌ها بدهید. بااین‌حال، این قابلیت محدودیت‌هایی دارد و شما در هر ۲۴ ساعت فقط می‌توانید از یک Super Like استفاده کنید.

اینستاگرام

نئووین می‌نویسد اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت استوری را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر و متن‌ها و ویدئوهایی را پست کنند که تنها ۲۴ ساعت در پلتفرم فعال هستند. بعدها برای افزایش تعامل در استوری‌ها و کاهش شلوغی در پیام‌های مستقیم (DM)، اینستاگرام دکمه‌ی لایک را اضافه کرد.

اگر می‌خواهید استوری‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید، می‌توانید از قابلیت هایلایت برای پین‌کردن استوری‌ها به صفحه‌ی پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید؛ وگرنه استوری‌ها پس از پایان دوره‌ی ۲۴ ساعته به بخش آرشیو منتقل می‌شوند.

اینستاگرام اخیراً استیکرهای جدیدی اضافه کرده است که امکان همکاری مشترک (Collaborative Creation) با سایر کاربران در پلتفرم را برای کاربران فراهم می‌کند. درحال‌حاضر، امکان اشتراک‌گذاری استوری‌ها با همه یا فقط دوستان نزدیک وجود دارد؛ اما اینستاگرام روی قابلیت ایجاد فهرست‌های سفارشی (Custom Lists) برای به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها کار می‌کند.

هنوز مشخص نیست که اینستاگرام آزمایش قابلیت Super Like را با گروه محدودی از کاربران آغاز کرده است یا خیر و این قابلیت چه زمانی برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.

متا غول شبکه‌های اجتماعی در حال آماده‌سازی چندین قابلیت دیگر از‌جمله بهبود به‌اشتراک‌گذاری متقابل با تردز، تم‌های چت مبتنی‌بر هوش مصنوعی، به‌اشتراک‌گذاری متقابل استوری‌ها در واتساپ و قابلیت مدیریت پوشه برای پیام‌های مستقیم است.

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام روی قابلیتی به نام Ad Break کار می‌کند که امکان نمایش تبلیغات ردنکردنی (Unskippable Ads) را در فیدهای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، یکی از مدیران سامسونگ فاش کرده است که این شرکت با اینستاگرام در حال توسعه دکمه‌ی سوئیچ سوپر HDR برای سری گوشی‌های گلکسی S24 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram