کارگردان Marvel Rivals تأیید کرد هر 1.5 ماه یک قهرمان جدید به بازی اضافه میشود و تأکید کرد بهجای محدودیت در نقشها، آزادی در استراتژی تیمسازی و تعادل بازی به سبک مارول در اولویت است.
به گزارش تکناک به نقل از وبسایت یوروگیمر، گوانگیون چن، کارگردان بازی، در مصاحبهای با Metro درباره اضافه شدن قهرمانهای جدید گفت: «در هر فصل، داستانهای فصلی تازه، نقشههای جدید و قهرمانان جدیدی معرفی خواهیم کرد. هر فصل سه ماه طول میکشد و به دو بخش تقسیم میشود. در هر بخش از فصل، یک قهرمان جدید معرفی میشود. هدف ما این است که تجربه بازیکنان را ارتقا دهیم و جامعه بازی را هیجانزده نگه داریم.»
چن همچنین درباره دلایل عدم اضافه کردن قفل نقشها در تیمها توضیح داد: «هدف اصلی ما ایجاد تعادل در بازی است. ما میخواهیم با طراحی قهرمانان جدید و مکانیک تیمسازی، امکانات متنوعی برای ترکیب تیمها ارائه دهیم. رویکرد ما الهام گرفته از دنیای مارول است. هدف این است که بازیکنان آزادی داشته باشند تا با استراتژیهای مختلف آزمایش کنند و ترکیب تیم منحصر بهفرد خود را پیدا کنند. از زمان انتشار، ترکیبهای تیمی متعددی از سوی بازیکنان در بازی و استریمها دیدهایم و مشتاقیم که ببینیم چه مواردی در آینده شکل میگیرد. باور داریم که نبود محدودیت نقشها، تجربه غنیتری را برای بازیکنان رقم خواهد زد.»
چن تأکید کرد که تیم توسعهدهنده بهطور مداوم تعادل بازی را بررسی خواهد کرد. در فصل اول، تعدادی از شخصیتهای محبوب بازی برای ایجاد تعادل، ضعیفتر شدند و فهرستی از پرانتخابترین قهرمانها منتشر شد. او افزود: «بعد از انتشار بازی، به دقت وضعیت تعادل و محیط بازی را زیر نظر داشتهایم. در ادامه، نرخ انتخاب و پیروزی قهرمانان در شرایط مختلف را تحلیل خواهیم کرد و پس از بررسی دقیق، تغییرات لازم را اعمال میکنیم. هدف ما ایجاد تجربهای لذتبخش برای بازیکنان است. مدت زیادی از انتشار بازی نمیگذرد، بنابراین به نظارت ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش میرود.»
در فصل اول این بازی مبارزهای/شوتر قهرمانی، استفاده از مادها روی نسخه PC برای جلوگیری استفاده از اسکینهای شخصیسازیشده، افزایش نرخ فریم و تقلبها بهطور موقت متوقف شد. با این حال، مادسازان بهسرعت راهی برای فعالسازی دوباره آنها پیدا کردند.