ردیت با «ردیت پرو» به‌دنبال جذب برندهای بیشتر است

ردیت مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان به نام «ردیت پرو» را رونمایی کرده است که به کسب‌و‌کارها در ایجاد حضوری ارگانیک در پلتفرم ردیت کمک می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، مجموعه ابزارهای رایگان «ردیت پرو» معرفی شد. این اتفاق هم‌زمان با آماده‌شدن ردیت برای عرضه اولیه سهام (IPO) رخ می‌دهد. به‌احتمال زیاد ردیت با این مجموعه ابزار رایگان به‌دنبال جذب برندهای بیشتر به پلتفرم خود و در‌نهایت تبدیل آن‌ها به تبلیغ‌کنندگان پولی است. این اولین‌باری است که پلتفرم یادشده ابزارهای رایگان را برای کمک به کسب‌و‌کارها در‌زمینه استراتژی اجتماعی‌شان ارائه می‌دهد.

«ردیت پرو» که هم‌اکنون در فاز بتا قرار دارد، امکان دسترسی به رابط کاربری با چندین ابزار مختلف را برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند. این مجموعه ابزار شامل بینش‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که موضوعات و گفت‌وگوهای ترند مرتبط با برندهای خاص را برجسته می‌کند. این قابلیت به برندها اجازه می‌دهد تا وقتی در ساب‌ردیت (گروه گفت‌وگوی موضوعی) از آن‌ها یاد شده است، آن‌ها را ببینند.

هدف این بینش‌ها کمک به کسب‌و‌کارها برای پیوستن به گفت‌وگوها و برقراری ارتباط با مخاطبان جدید و فعلی است. همچنین، این بینش‌ها به برندها در بهبود نحوه حضورشان در ردیت کمک خواهد کرد. این مجموعه به کسب‌و‌کارها دسترسی به ابزارهای انتشار محتوا را می‌دهد تا به آن‌ها در نوشتن و زمان‌بندی پست‌های عمومی‌شان کمک کند.

ردیت می‌گوید که ابزارهای ردیت پرو با ارائه مراحل ساده، شروع مشارکت در جوامع ردیت را برای برندها آسان‌تر می‌کند. علاوه‌براین، ردیت پرو به ابزار تحلیل عملکرد مجهز است که می‌تواند به کسب‌و‌کارها در تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد پست‌های ارگانیکشان برای اتخاذ تصمیمات بهتر درزمینه استراتژی‌ آن‌ها کمک شایانی کند. کسب‌و‌کارها می‌توانند میزان تعامل کلی و پیشرفت ماهانه‌شان را در داشبورد پرو ردیابی کنند.

طبق گفته ردیت، علاوه‌بر این ابزارها، کسب‌و‌کارها می‌توانند با تبدیل پست‌های خود به تبلیغات پولی بدون نیاز به خروج از پلتفرم، به افزایش دسترسی آن‌ها کمک کنند. برای این کار، کسب‌و‌کارها فقط باید روی دکمه «تبلیغ» (Promote) در یکی از پست‌هایشان کلیک کنند.

ردیت ادعا می‌کند که بیش از ۲۰۰ کسب‌و‌کار از‌جمله تاکو بل، وندیز، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL)، وال‌استریت ژورنال، کیت سامرویل و اطلس هدِرِست، استفاده از ردیت پرو را آغاز کرده‌اند. ردیت در آزمایش‌های اولیه‌اش دریافت که به‌طور میانگین برندهایی که از ردیت پرو استفاده می‌کنند، ۱۱ پست و کامنت بیشتر در ماه تولید کرده‌اند و شاهد افزایش ۳۵ درصدی در تعداد رأی مثبت (Upvote) ماهانه‌ محتوای ارگانیک خود بوده‌اند.

درحال‌حاضر، ردیت پرو بر‌اساس اصل «اول ثبت‌نام، اول سرویس» در‌اختیار کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد. این شرکت قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتری را برای ردیت پرو در سال جاری معرفی کند؛ اما جزئیات خاصی از ماهیت این ویژگی‌ها به‌اشتراک نگذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.