پشتپرده تغییر لوگو REDMI تنها تغییر گرافیکی ساده نیست؛ بلکه بیانگر تغییر نگرش شیائومی به جایگاه آینده این برند در بازار جهانی است.
به گزارش تکناک، شیائومی رسماً از تغییر برند «Redmi» به شکل جدید و پررنگتر «REDMI» خبر داد. این تغییر ابتدا در چین آغاز شد و اکنون بهصورت جهانی در حال اجراست. اگرچه این تغییر در ظاهر فقط جابهجایی حروف کوچک به بزرگ به نظر میرسد، درواقع نشاندهنده مسیری جسورانهتر و قاطعانهتر برای برند ردمی است. پیام شیائومی در این تغییر کاملاً روشن است: برند REDMI نماد اعتمادبهنفس و قابلیت اطمینان و کیفیت ممتاز خواهد بود، بدون آنکه قیمتهای رقابتی همیشگی خود را کنار بگذارد.
با آغاز این تحول، تنها لوگو تغییر نکرده؛ بلکه برند بهطور کامل بازطراحی شده است. استفاده یکپارچه از حروف بزرگ در تمام نقاط تماس با مشتری و بازطراحی هویت بصری محصولات و انسجام در پیامرسانی در تمام کمپینهای بازاریابی، بخشی از این بازنگری هستند. این تغییرات هماکنون در بازار هند به اجرا درآمدهاند؛ بازاری که بهدلیل وسعت و تأثیر آن پایگاه آزمایشی مهمی برای شیائومی محسوب میشود.


به نقل از شیائومیتایم، این تغییر همزمان با عرضه قریبالوقوع سری جدید REDMI Note 15 Pro انجام میشود. ازاینرو، مشخص است که تمام محصولات و فعالیتهای آینده REDMI از ابتدا با هویت جدید روانه بازار خواهند شد. هدف نهایی شیائومی ارائه تجربهای منسجم و با قابلیت شناسایی و قدرتمند از برند برای کاربران در سراسر جهان است؛ چه هنگام حضور در فروشگاهها و چه هنگام تعامل در فضای مجازی.
گفتنی است این تغییر فقط جنبه ظاهری ندارد. شیائومی با تقویت برند REDMI، عزم خود را برای ورود به بازارهای حرفهایتر نشان میدهد؛ درحالیکه همچنان بر ارائه ارزش اقتصادی پایبند است که REDMI را با گذشت بیش از یک دهه به یکی از برندهای برتر بدل کرده است.