پیراهن فصل جدید باشگاه فوتبال منچستر یونایتد با حضور اسطورههای این تیم نظیر اریک کانتوتا، با لوگو اسنپدراگون رونمایی شد.
بهگزارش تکناک، تنها ده روز به پایان رقابتهای مهیج یورو ۲۰۲۴ باقی مانده است؛ اما بهنظر میرسد تب فوتبال همچنان در دنیای گوشیهای هوشمند فروکش نکرده است. در دنیای تکنولوژی، شاهد همگرایی درخورتوجهی بین صنعت گوشیهای هوشمند و فوتبال هستیم. اگر مسابقات یورو ۲۰۲۴ را دنبال کرده باشید، بهطور حتم متوجه تبلیغات گسترده برند ویوو درکنار زمین شدهاید.
سری گوشیهای Vivo X30 و Vivo X100 در سه هفتهی گذشته مداوم تبلیغ شدهاند. پیشازاین نیز، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، اوپو گوشیهای خود را برای هواداران سراسر دنیا بهنمایش گذاشته بود.
دراینمیان، تیم مشهور منچستر یونایتد برای فصل آتی رقابتهای قهرمانی پریمیر لیگ انگلیس، لوگوتایپ اسنپدراگون را روی پیراهنهای خود خواهد داشت. در راستای رونمایی لباس خانگی جدید فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ منچستر یونایتد، شرکت کوالکام رسماً بهعنوان شریک اصلی پیراهن تیمهای مردان و زنان این باشگاه معرفی شد. این توافق که شامل درج برند اسنپدراگون روی پیراهنهای دوم و سوم هم میشود، همکاری استراتژیک موجود با کوالکام را گسترش میدهد.
پردازندههای اسنپدراگون با حضور در بیش از ۳ میلیارد دستگاه در سراسر جهان، تجربهای بینظیر را در حوزههای مختلفی نظیر گوشیهای هوشمند، رایانهها، عینکهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بازی، پوشیدنیها و حتی خودروها ارائه میدهند.
براساس گزارش فونآرنا، در ویدئو رونمایی که با حضور برخی از اسطورههای منچستر یونایتد، ازجمله اریک کانتونا، از شور و خلاقیت و تعصبی تجلیل میشود که وی بهعنوان بازیکن بهنمایش میگذاشت. این ویژگیها دقیقاً همان چیزی است که همکاری با اسنپدراگون قصد دارد برای هواداران بهارمغان بیاورد.
بهعنوان بخشی از رونمایی پیراهنهای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴، هواداران میتوانند با اسکنکردن لوگو اسنپدراگون روی پیراهن، به تجربهای با واقعیت افزوده (AR) دسترسی پیدا کنند. این تجربه را که اسنپدراگون توسعه داده است، هواداران را بهصورت مجازی به زمین اولد ترافورد (Old Trafford) منتقل میکند و در طول فصل شامل محتوای انحصاری منچستر یونایتد نیز میشود.