ایکس باکس و پلی‌ استیشن در The Sphere با یکدیگر رقابت می‌کنند

سونی و مایکروسافت برای کمپین‌های بازاریابی پلی استیشن و ایکس باکس در The Sphere مبالغ هنگفتی خرج کرده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، در هفته‌ی جاری مایکروسافت و سونی هزاران دلار برای کمپین‌های بازاریابی ایکس باکس و پلی استیشن در محل The Sphere در لاس‌وگاس صرف کرده‌اند. پس از اجرای گروه U2 به‌عنوان اولین کنسرت در تاریخ The Sphere، این جاذبه با ارزش 2.3میلیارد دلار در چند هفته گذشته شبکه‌های اجتماعی را منفجر کرده است.

پنجشنبه‌ی گذشته، مایکروسافت با کمپین بازاریابی Xbox جدید خود The Sphere را روشن و فقط یک روز بعد، سونی آن را به‌منظور نمایش بازی اسپایدرمن 2 در کمپین تبلیغاتی PlayStation (5th generation video game console by Sony) انتخاب کرد.

پس از اینکه قیمت‌گذاری برای فضاهای خلاقانه در این جاذبه در اوایل این ماه منتشر شد، هر دو شرکت احتمالاً حداکثر ۴۵۰,۰۰۰ دلار پرداخت کرده‌اند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را در The Sphere نمایش دهند.

پنجشنبه‌ی گذشته، مایکروسافت با همکاری BCN Visuals به‌منظور تولید فضای مدنظر خود برای Xbox، تابلو تبلیغاتی سه‌بعدی کاملاً آنامورفیک را نمایش داد که شبیه به تصاحب‌هایی است که در گذشته در میدان تایمز دیده شده است.

نتیجه‌ی این ماجرا به‌عنوان بخشی از کمپین بازاریابی جدید مایکروسافت برای تعطیلات، دیدن دسته‌های کنترلر سه‌بعدی Xbox بود که در The Sphere پرواز می‌کردند. مایکروسافت تریلری لایواکشن نیز ساخته است که در مسابقات فوتبال پنجشنبه‌شب نمایش داده و تا تعطیلات در سراسر جهان پخش خواهد شد.

یک روز بعد، سونی با تبلیغ ۹۰ثانیه‌ای خود برای بازی اسپایدرمن ۲، بازی انحصاری پلی استیشن، در The Sphere، مسیر ماکروسافت را دنبال کرد. هر دو تبلیغ درست در زمانی ظاهر شدند که Twitchcon در این آخر هفته شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.