آمارها می‌گویند توییتر ایلان ماسک حال و روز خوبی دارد

ایلان ماسک برای اثبات بهتر کارکرد توییتر 2.0 داده هایی از شرکت را به اشتراک گذاشت که نشان از روند رو به رشد این پلتفرم پرمخاطب دارد.

به گزارش تکناک، توییتر 2.0 رشد قابل توجهی از کاربران جدید و «کاهش برداشت از سخنان نفرت انگیر» را در میان جنجال‌هایی که از زمان تصاحب ایلان ماسک بر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در اکتبر به وجود آمد، نشان داده است.

ماسک گفت: اسلایدهایی از شرکت من در توییتر منتشر شده است که جزییاتی از عملکرد این پلتفرم را برای عموم به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: در طول هفت روز، روزانه دو میلیون ثبت نام وجود داشت که نسبت به هفته مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش داشته است.

طبق نمودارهای ارسال شده توسط ماسک، میانگین هفت روزه 8 میلیارد دقیقه کاربر فعال در هر روز را تا 15 نوامبر نشان می دهد که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.

digikala

بر اساس نمودار دیگری که ماسک ارسال کرد، علیرغم اینکه در زمان تصدی شرکت توسط وی سخنان تنفرانگیز به اوج خود رسیده بود، به نظر می رسد نسبت به سال قبل بسیار کمتر بوده است.

ایلان ماسک برای اثبات بهتر کارکرد توییتر 2.0 داده هایی از شرکت را به اشتراک گذاشت که نشان از روند رو به رشد این پلتفرم پرمخاطب دارد.
اسلایدهای گفتگوی شرکتی توییتر 2.0 ایلان ماسک، که شامل نمودارهایی است که نشان می دهد ثبت نام ها و دقایق فعال در بالاترین حد خود هستند.

آنها همچنین به برخی از ویژگی‌هایی که ماسک قصد دارد در توییتر 2.0 استفاده کند، اشاره کردند، مانند توییت‌های طولانی، پیام‌های مستقیم رمزگذاری شده (DM) و پرداخت‌ها.

یک نمودار نشان داد که جعل هویت گزارش شده در توییتر در زمان راه اندازی توییتر بلو یا علامت تیک  آبی 8 دلاری به شدت افزایش یافته است، قبل از اینکه در همان زمان به سطحی بیشتر از سال قبل کاهش یابد.

علامت های آبی رنگ

طرح‌هایی برای راه‌اندازی مجدد علامت‌های تأیید شده آبی نیز در اسلایدهای ارسال شده ذکر شده است.

این سرویس پس از آن تعلیق شد که حساب‌هایی با تیک آبی هویت برندها و شخصیت‌های معروف را جعل کردند و بحث‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به راه انداخت.

ظاهرا توییتر هم استخدام نیروها را به زودی آغاز می کند. اسلایدها نشان داد، این اتفاق به دنبال کاهش قابل توجه کارکنان به دلیل اخراج عمده رقم می خورد.

ماسک در پاسخ گفت: فکر می‌کنم مسیری که ما ی می کنیم باعث شود طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر برویم.

ماسک از زمان به دست گرفتن کنترل در 27 اکتبر، سایت رسانه های اجتماعی را به شدت تغییر داده است.

تبلیغ‌کنندگان در توییتر، از جمله شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال و فولکس واگن AG، به طور موقت تبلیغات خود را در پلتفرم اجتماعی به حالت تعلیق درآوردند تا ظاهراً با تغییرات جدید در شرکت سازگار شوند.

ائتلافی از سازمان‌های حقوق مدنی بر تبلیغ‌کنندگان اصلی این پلتفرم فشار می‌آوردند که اگر ماسک از تعدیل محتوا حمایت نکرد آنها دست به اقدام تلافی جویانه بزنند. ماسک این ائتلاف را در کاهش درآمد توئییتر از تبلیغات مقصر میداند.

شایعه شده است به دنبال فراخوان ایلان ماسک برای کار با “ساعت های طولانی وحجم بالا” صدها کارمند توییتر  را ترک کرده اند.

ایلان ماسک با مهندسان توییترش در دفترش.
ایلان ماسک با مهندسان توییترش در دفترش.

ظاهراً این کارمندان در اوایل ماه جاری پس از اینکه به آنها دستور داده شد تا به صورت فیزیکی به محل کار خود مراجعه کنند، استعفا دادند. ماسک، بعداً، کارکنان بازمانده و به بیان دقیق تر مهندسان و کدنویسان را به یک جلسه موفق دعوت کرد.

آخرین داده های ارسال شده توسط ماسک نشانه هایی از بهبود و پیشرفت را نشان می دهد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این ارقام سرنوشت شرکتی را که ماسک به قیمت هنگفت 44 میلیارد دلار خریده بود تغییر می‌دهد یا خیر.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.