آیا باید منتظر آیفون 15 با یک طراحی متفاوت باشیم؟

یک افشاگر معروف به نام ShrimpApplePro جزئیاتی درمورد عرضه  آیفون 15 با طراحی متفاوت نسبت به انتظارات کاربران در توییتر منتشر کرد.

به گزارش تکناک، به گفته وی، به جای طراحی تخت عرضه‌شده از سری آیفون 12 تا سری 14 ، آیفون 15 شامل پنل خمیده پشتی خواهد بود.

برای تایید این شایعه، کمی زود است. اما با توجه به این که جدیدترین مک بوک پرو با طراحی مشابه عرضه شده‌است، ذره ای حقیقت در آن نیز وجود دارد.

https://twitter.com/VNchocoTaco/status/1594336832078385153

اگر این شایعه صحت داشته باشد، گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی اپل از طراحی آیفونc۵ استفاده خواهند کرد. قبل از اینکه وحشت کنید، توجه داشته باشید که همین منبع شایعه‌، عرضه آیفون 15 با مواد تیتانیوم را نیز مطرح کرده است. بنابراین حداقل از وجود حس برتر آن می‌توان مطمئن بود.

اپل معروف به بازگشت به طرح های قدیمی خود است

اپل همیشه در عین ارائه طراحی‌های جدید، از طرح‌های قدیمی خود نیز استفاده می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، اولین سری آیفون‌ها تا زمان ورود آیفون 4 به صحنه، شامل طراحی‌های پشتی خمیده بودند. سری آیفون 4، سری۵(به جزc 5) و اولین آیفون SE  همگی از لبه های صاف در طرح های پشتی برخوردار بودند.

پس از آن سری آیفون 6 با لبه های گرد وارد بازار شد و به نظر می رسید اپل قصد پایبندی به طراحی آن را دارد. اما این طرح دوباره مدفون شد تا راه را برای طراحی صفحه تخت دیگری هموار کند. درست مانند سری آیفون 4، سری آیفون 12 نیز دارای لبه و پنل صاف پشتی بود.

آیفون ۱۵ احساس راحتی به کاربر خواهد داد

اگر در حال استفاده از هر یک از آیفون های سری 12، 13 یا 14 باشید، می‌دانید با وجود واقعیت طراحی صفحه بسیار زیبا و ممتاز تخت آنها، این مدل‌ها در کف دست احساس راحتی به کاربر نمی‌دهند.

اما اگر قرار بر استفاده آیفون 15 از طراحی پنل پشتی خمیده باشد، این مساله برای بسیاری از کاربران آیفون یک خبر عالی محسوب می‌شود و دلیل آن برخورداری از طراحی صفحه تخت زیباسازی شده با حسی ارگونومیک ، برخلاف طراحی لبه‌های تیز ناراحت کننده در دست است. این طرح جدید مطمئناً به راحتی در کف دست شما خواهد نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.