آیفون 14 پرو با قیمتی بالاتر عرضه می شود

آیفون 14

اوایل امروز، تحلیلگر مینگ چی کو ادعا کرد که مدل های آیفون 14 پرو گران تر از مدل های آیفون 13 پرو خواهند بود.

به گزارش تک ناک، کو قیمت دقیقی را اعلام نکرد، اما گفت که میانگین قیمت فروش هر چهار مدل آیفون جدید در مجموع حدود 15 درصد افزایش خواهد یافت.
در حالی که قیمت های بالاتر ممکن است باعث کاهش تقاضا شود، ممکن است آیفون 14 پرو و  پرو مکس در ازای هزینه اضافی، فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه دهند. در ماه ژوئن، شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce پیش‌بینی کرد که مدل‌های آیفون 14 پرو می‌توانند با کف 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شوند. در حالی که این کف فضای ذخیره سازی برای مدل‌های 13 پرو 128 گیگابایت بود. با این حال، نمودار می گوید که مقدار کف فضای ذخیره سازی در آن زمان هنوز “TBD” بود، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم.
سایر شایعات برای مدل‌های آیفون 14 پرو شامل تراشه سریع‌تر A16، بریدگی قرص‌شکل جدید و سوراخ جایگزین بریدگی، لنز دوربین عقب ارتقا یافته 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K، فوکوس خودکار دوربین جلو، رم سریع‌تر و صفحه نمایش همیشه روشن که زمان، تاریخ، ویجت ها و درصد باتری تازه اضافه شده صفحه قفل را نشان می دهد به روز رسانی شد.
در ایالات متحده، آیفون 13 پرو و پرو مکس به ترتیب از 999 دلار و 1099 دلار با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شوند.
با حدود 10 درصد افزایش قیمت، آیفون 14 پرو و پرو مکس می توانند به ترتیب از 1099 دلار و 1199 دلار شروع شوند که همان قیمت های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول در ماه سپتامبر از سری جدید آیفون رونمایی کند. مشخص نیست که آیا مدل‌های استاندارد آیفون 14 نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند شد یا نه. احتمالا آیفون 14 همچنان با پردازنده A15 عرضه شوند و بسیاری از ارتقاءهای دیگری که برای مدل‌های پرو شایعه شده است، نداشته باشند. شایعه ای مبهم ادعا می کند که این گوشی جدید 6.1 اینچی با قیمت پایه 799 دلار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.