امکان دسترسی همگانی به Android Auto با آداپتور جدید موتورولا

به لطف آداپتور جدید MA1 موتورولا دسترسی همه رانندگان وسایل نقلیه در قاره اروپا به Android Auto فراهم شد.

به گزارش تکناک، پیشرفت تکنولوژی در وسایل نقلیه به سرعت در حال رشد است. همه سازندگان خودرو هنگام عرضه یک وسیله نقلیه جدید به بازار، سعی در معرفی گزینه‌های جدیدی دارند.

بیشتر این فناوری‌ها فقط برای سرگرم کردن راننده ارائه نمی‌شوند و برای کمک به وی برای دسترسی آسان به سایر ویژگی های وسیله نقلیه به کار می‌آیند.

از نمونه‌های بارز این فناوری‌ها، Android Auto است. Android Auto به راننده در عدم استفاده از گوشی خود هنگام رانندگی کمک می‌کند و امکان دسترسی مستقیم به اکثر قابلیت‌های تلفن هوشمند از صفحه نمایش خودرو را فراهم می‌کند

اکثر خودروهای پیشرفته جدید همراه با این قابلیت عرضه می شوند. اما همه وسایل نقلیه شامل آن نمی‌شوند. Android Auto برای اولین بار در سال 2015 وارد بازار شده‌است. بنابراین، تمام وسایل نقلیه تولید شده قبل از سال 2015 فاقد این ویژگی هستند.

در صورت عدم برخورداری از Android Auto در وسیله نقلیه خود، می‌توانید با استفاده از آداپتور MA1  موتورولا از آن بهره‌مند شوید. این آداپتور جدید به طور کامل با تجربه Android Auto برای وسایل نقلیه شما همراه است.

طبق گزارش جدیدی آداپتور MA1 موتورولا در بریتانیا و اروپا عرضه شده است. برند “Motorola Sound” این هفته ایمیلی را برای مشتریان خود ارسال کرده است و طبق محتوای ایمیل، این شرکت در حال برنامه ریزی برای فروش رسمی Motorola MA1 در بریتانیا و کشورهای اروپایی است.

این ایمیل عرضه آداپتور را تآیید کرده است. اما در حال حاضر، آداپتور MA1 تنها در ایالات متحده و از طریق آمازون در دسترس است. از این رو، ممکن است این شرکت در بریتانیا و اروپا نیز به همین شکل آداپتور را عرضه کند.

عرضه و قیمت آداپتورMA1 موتورولا

در حال حاضر، آداپتور MA1 موتورولا هم در آمازون انگلستان و هم در آمازون آلمان قرار گرفته است. اما قیمت آن در انگلیس هنوز مشخص نشده‌است و در آلمان با برچسب قیمت 89.99 یورو عرضه می شود. با اینکه می‌توان گفت قیمت بازار اروپا آن مشخص شده‌است اما در حال حاضر، این آداپتور چه در اروپا و چه در انگلیس ارسال نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.