امکان ساخت تم بر پایه هوش مصنوعی در مرورگر اج

امکان ساخت تم بر پایه هوش مصنوعی در مرورگر اج

در حالی که مرورگر اج مایکروسافت برای مدتی پشتیبانی از استفاده از Copilot را در نوار کناری خود اضافه کرده، به زودی یک قابلیت دیگر نیز که مبتنی بر هوش مصنوعی است را ارائه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، سایت نقشه مسیر مایکروسافت 365 این هفته لیست جدیدی را اضافه کرده که نشان می دهد مرورگر اج در آینده نزدیک به یک موتور ساخت تم مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد.

در این لیست آمده:

مایکروسافت اج به زودی میزبان یک مولد تم هوش مصنوعی خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد با وارد کردن یک عبارت متنی، سری تصاویری را برای استفاده به عنوان تم‌های مرورگر تولید کنند. این تم‌ها شامل قرار دادن تصویر تولید شده در صفحه تب جدید اج و همچنین استفاده از رنگ غالب تصویر برای رنگ‌آمیزی فضای مرورگر خواهد بود.

این مطلب اضافه کرده مدیرانی که از مرورگر اج در شرکت ها و سازمان ها استفاده می‌کنند، می توانند با استفاده از سیاست “AIGenThemesEnabled” استفاده از تولید تم هوش مصنوعی را محدود کنند. در حال حاضر، این ویژگی جدید قرار است در ماه ژوئن برای مرورگر اج عرضه شود.

مایکروسافت در ماه ژانویه ویژگی مشابهی را به برنامه‌های برگزاری جلسات آنلاین تیمز خود اضافه کرد. کاربران نسخه پریمیوم اکنون می توانند پس زمینه های ایجاد شده با هوش مصنوعی را هنگام شرکت در جلسات آنلاین اعمال کنند.

چند سالی است که مرورگر اج از افزودن تم به مرورگر پشتیبانی می‌کند، اما توانایی ایجاد تم تنها با چند خط متن می‌تواند منجر به خلق آثار جالبی شود.

جدیدترین نسخه‌ی مرورگر اج که مایکروسافت در کانال انتشار خود عرضه کرده، نسخه ۱۲۴ است. این نسخه به تازگی آپدیت شده و ویژگی جدیدی به آن افزوده شده که آزمایش سرعت اینترنت را در نوار کناری مرورگر نشان می‌دهد. همچنین نسخه ۱۲۵ مرورگر اج که هنوز در مرحله بتا قرار دارد، با روش جدیدی  به کاربران امکان می‌دهد که میزان دسترسی مرورگر به حافظه رم را کنترل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram