انتشار جزئیات جدید از OPPO RENO 9 پیش از عرضه عمومی

جزئیات کلیدی سری گوشی‌های هوشمند اوپو سری Reno 9   قبل از عرضه‌ رسمی در چین به صورت آنلاین توسط یک افشاگر منتشر شده است.

جزئیات کلیدی سری گوشی‌های هوشمند اوپو سری Reno 9   قبل از عرضه‌ در چین به صورت آنلاین منتشر شده است.

به گزارش تکناک، اوپو سری Reno 9 را در تاریخ 24 نوامبر در کشور مادری خود یعنی چین عرضه خواهد کرد.

قابل ذکر است که سری Reno 9 شامل دستگاه‌های استاندارد و معمولی Reno 9، Reno 9 Pro و Reno 9 Pro+ است. طبق گزارش ها، Reno 9  با وجود عرضه به عنوان دستگاه میان رده، از 16 گیگابایت رم برخوردار است.

افشای اطلاعات گذشته جزئیات زیادی در مورد سری جدید Reno 9 قبل از انتشار آن فاش کرده است و اکنون اوپو برخی از این گمانه زنی ها را رسما تایید کرده است.

اوپو رم، پیکربندی حافظه، نسخه نرم‌افزاری و پردازنده‌ی تقویت کننده سری Reno 9 را معرفی کرده است. با این حال، این غول لوازم الکترونیکی چینی برخورداری کدامیک از این سه گوشی از این مشخصات را تایید نکرده‌است.

digikala

سری Reno 9 احتمالاً پردازنده Snapdragon 8+ نسل ۱ را دریافت خواهند کرد. بالاترین رده Reno 9 Pro+ ممکن است از این پردازنده استفاده کند.

مشخصات اوپو سری Reno 9

Reno 9 Pro  میان رده احتمالاً از همان پردازنده برخوردار است. گزارش Gadgets Now نشان دهنده برخورداری Reno 9 از تراشه Snapdragon 778 Plus است.

جزئیات کلیدی سری گوشی‌های هوشمند اوپو سری Reno 9   قبل از عرضه‌ رسمی در چین به صورت آنلاین توسط یک افشاگر منتشر شده است.

همچنین، این گزارش ادعا می کند مدل های Pro با تراشه Dimensity 8100-Max عرضه می شوند. همچنین، اوپو تایید کرده است این دستگاه ها دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS3.1 خواهند بود.

با این حال، ممکن است Oppo تنوع حافظه‌ای بیشتری را در روزهای آینده اعلام کند. سری Reno 9در وهله اول جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 را با لایه ای از پوسته ColorOS 13 اجرا خواهد کرد.

Reno 9 Pro اخیراً از وب سایت مرجع صدور گواهینامه TENAA با جزئیات کلیدی عبور کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و ریفرش ریت 120 هرتز است.

به منظور ایجاد جذابیت، این گوشی از یک باتری 4390 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع استفاده می کند. همچنین شامل دوربین 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی در پشت خواهد شد. در جلو نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت.

این دوربین سلفی داخل حفره صفحه نمایش قرار می گیرد. در نهایت، این گوشی در رنگ‌های صدفی، مشکی و طلایی خاصی در دسترس خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.