بروزرسانی واتساپ با بهبود تماسهای تصویری

متا نسخه جدیدی از واتساپ را برای رایانه های شخصی ویندوزی معرفی کرد که شامل یک رابط کاربری به روز شده برای چت های گروهی است.

به گزارش تکناک، این نسخه جدید واتساپ برای ویندوز ظرفیت بیشتری برای استفاده از واتساپ برای جلسات ویدیویی فراهم می کند.

متا در مورد این بروز رسانی می گوید: “اکنون می‌توانید در واتساپ ویندوز تماس‌های ویدیویی گروهی با حداکثر هشت نفر و تماس‌های صوتی با حداکثر ۳۲ نفر را میزبانی کنید. ما به کاهش این محدودیت‌ها در طول زمان ادامه خواهیم داد تا بتوانید همیشه با دوستان، خانواده و همکاران در ارتباط باشید.”

مارک زاکربرگ در کانال اینستاگرام خود درباره این بروزرسانی گفت: برنامه جدید ویندوز واتساپ امکان تماس گروهی رمزگذاری شده سرتاسری را فراهم می کند.

با بروزرسانی نسخه ویندوز واتساپ ، این برنامه سریع‌تر بارگیری می‌شود، و روان تر از نسخه‌های قبلی اجرا می‌شود. این برنامه همچنان قابلیت همگام‌سازی بین چند دستگاه را نیز حفظمی کند، بنابراین می‌توان به راحتی دستگاه‌ها را تغییر داد و سایر عناصر درون برنامه مانند پیش نمایش لینک ها و استیکرها نیز اکنون در برنامه دسکتاپ نمایش داده می شوند.

متا یک سال و نیم پیش پیش نمایش از تجربه ملاقات مجازی متاورس آینده خود را منتشر کرد و از آن زمان تاکنون چیزی نزدیک به این در فضای واقعیت مجازی در حال تکامل خود ندیده ایم.

واتساپ از زمانی که اتصال چند دستگاه را رونمایی کرد ( توانایی استفاده از یک حساب در چندین دستگاه ) بر بهبود تجربه صفحه نمایش بزرگ تمرکز کرده است.

متا در خرداد ماه گذشته یک کلاینت مک جدید واتساپ را در نسخه بتا عمومی با بهبود عملکرد سیستم‌های مبتنی بر سیلیکون اپل معرفی کرد. این شرکت همچنین در حال آزمایش نسخه جدیدی از واتساپ است که برای تبلت های اندرویدی بهینه شده است.

اوایل این هفته، متا همچنین دو ویژگی جدید مرتبط با گروه‌های واتساپ را معرفی کرد. اولین مورد به مدیران این امکان را می‌دهد تا تمام درخواست‌های پیوستن به گروه را در بخش «شرکت‌کنندگان در انتظار» بررسی کنند.

مورد دوم به کاربران امکان می دهد وقتی به دنبال نامی هستید، گروه های مشترک را در نتایج جستجو مشاهده کنید. پیش از این، برای مشاهده گروه‌های مشترک با مخاطبین فقط از طریق پروفایل یک مخاطب امکان پذیر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.