مشتریان برای خرید آیفون 14پرو و پرومکس باید صبور باشند

اپل اعلام کرد گوشی های آیفون 14پرو و پرومکس به دلیل تعطیلی کارخانه های تولید قطعات با زمان انتظار طولانی‌تری عرضه می‌شوند.

اپل اعلام کرد گوشی های آیفون 14پرو و پرومکس به دلیل تعطیلی کارخانه با زمان انتظار طولانی‌تری عرضه می‌شوند.

به گزارش تکناک، محدودیت‌های شدید کووید در کارخانه چینی این شرکت علت کاهش ظرفیت تولید و تاخیر در عرضه دو محصول جدید عنوان شده است.آیفون 14پرو و پرومکس

اپل اعلام کرد اگر قصد سفارش آیفون 14 پرو یا 14 پرو مکس را دارید، انتظار «زمان انتظار طولانی تری» را داشته باشید. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت توضیح داد محدودیت‌های کووید در کارخانه آیفون آن در ژیانگ‌ژو چین تأثیر گذاشته‌است و در حال حاضر با  کاهش ظرفیت تولید قابل توجهی روبرو است.آیفون 14 و پرومکسآیفون 14 و پرو

اپل می‌گوید: ما همچنان شاهد تقاضای زیادی برای مدل‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هستیم. با این حال، در حال حاضر با ارسال کمتر آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسبت به پیش بینی‌ها، روبرو هستیم و مشتریان زمان انتظار بیشتری را برای دریافت محصولات جدید خود تجربه خواهند کرد.

در ماه اکتبر، گزارشی از رویترز نشان داد که تولید آیفون به دلیل محدودیت‌های شدید کووید موثر بر فاکسکان، کارخانه ساخت  آیفون‌های جدید اپل، در چین، ممکن است حداقل 30 درصد کاهش یابد.

همانطور که نیویورک تایمز اشاره کرد، 200هزار کارگر فاکسکان اخیرا مجبور شده اند در طول شیوع بیماری با مواد غذایی و تدارکات محدود برای چند روز در داخل ساختمان بمانند و باعث فرار دسته‌ای کارگران از این مرکز شده‌است.

این شرکت پیش از این انتقال بخشی از تولیدات خود به خارج از چین را شروع و تولید مدل پایه آیفون 14 را در هند در ماه سپتامبر آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.