تجربه جستجو از طریق Bing Chat بصری‌تر می‌شود

تجربه جستجو از طریق Bing Chat بصری‌تر می‌شود

Bing Chat جدید با پشتیبانی از ChatGPT ، ۱۰۰ روز پیش راه اندازی شد. از آن زمان، ربات چت به‌روزرسانی‌های متعددی، از جمله برخی تغییرات مهم، دریافت کرده است.

به گزارش تکناک، این ابزار به تازگی تقویت شده است و از پاسخ های بصری، قالب‌بندی بهتر و گزینه اشتراک گذاری مکالمات پشتیبانی می کند. مایکروسافت این ویژگی‌ها را در اوایل ماه جاری برای Bing اعلام کرد، و همه آنها از امروز فعال شده‌اند.

Bing Chat اکنون در پیش نمایش باز است، یعنی برای استفاده از آن نیازی به ثبت‌نام در لیست انتظار نیست.

طبق تأییدیه مایکروسافت، انسان اطلاعات بصری را تقریبا 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند و اکنون، تجربه جستجو از طریق Bing Chat بصری‌تر می‌شود. بنابراین، جداول، نمودارها و قالب‌بندی بهبودیافته راهی جذاب‌تر برای دریافت پاسخ به سؤالات ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، هنگام پرسش از بینگ درباره نژاد خاصی از کاکتوس که گل می دهد، بینگ به‌جای پاسخ با «بله»، پاسخ سؤال را در قالبی نوشتاری به همراه تصاویر نژاد‌ها و گل‌ها آنها ارائه می‌دهد.

مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی پشتیبانی از آپلود تصاویر در Bing Chat برای جستجو در وب است.

جدا از پیشرفت‌های بصری Bing Chat، مایکروسافت از تاریخچه چت نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت طی چند هفته گذشته به تدریج ارائه شده است. این ویژگی امکان ذخیره مکالمات و مراجعه دوباره به آن در آینده را فراهم می‌کند. این امر پیگیری پاسخ‌ها و موضوعاتی بررسی شده با Bing را بسیار آسان‌تر می‌کند.

Bing Chat جدید با پشتیبانی از ChatGPT ، ۱۰۰ روز پیش راه اندازی شد. از آن زمان، ربات چت به‌روزرسانی‌های متعددی، از جمله برخی تغییرات مهم، دریافت کرده است.

مایکروسافت همچنین ادامه مکالمه با Bing Chat را آسان‌تر کرده است. اکنون، هنگام استفاده از Edge، با کلیک روی پیوند ارائه شده در نتیجه چت، مکالمه به نوار کناری می‌رود. بنابراین کاربران می‌توانند در عین مرور وب، به چت با Bing ادامه دهند.

افزونه‌های در راه قابلیت‌های Bing Chat را گسترش می‌دهند و به جبران برخی از بزرگترین کمبود‌های این ابزار کمک می‌کنند. به عنوان مثال، Bing Chat و سایر ابزارهای هوش مصنوعی مجهز به GPT با مشکلات پیچیده ریاضی دست و پنجه نرم می کنند. افزونه Wolfram|Alpha این خلأ را جبران خواهد کرد و به Bing Chat اجازه انجام محاسبات مختلف را می‌دهد.

OpenTable و Wolfram|Alpha اولین افزونه هایی خواهند بود که با Bing Chat کار خواهند کرد.

بسیاری از ویژگی هایی ارائه شده امروز مشابه گزینه های موجود در ChatGPT هستند و با توجه با رایگان بودن Bing Chat، ۲۰ دلار هزینه ماهانه در ChatGPT Plus کمی غیر معقول به نظر می‌رسد.

ChatGPT و Bing Chat هر دو ابزار قدرتمند و کارآمدی هستند، اما برخی از ویژگی های آنها به شدت همپوشانی دارند.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های اخیر Bing Chat، مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی SwiftKey را گسترش داده‌است، امکان پین Bing Chat در صفحه اصلی اندروید و iOS را اضافه کرده‌است و یک به‌روزرسانی بزرگ برای برنامه‌های موبایل Edge منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram