گوگل با تماس واضح کیفیت تماس تلفنی اندرویدی را ارتقاء می‌دهد

کیفیت تماس اندروید در حال پیشرفت است. صدای واضح به ززودی به اندرروید می آید

اولین نسخه بتا برای نسخه سه ماهه اندروید 13 شامل یک ویژگی جدید “تماس واضح” است که صدای پس زمینه را در حین تماس کاهش می دهد.

به گزارش تک ناک، این ویژگی اولین بار توسط میشال رحمان در توییتر منتشر شد که همچنین دستورالعمل هایی را در توییتر برای فعال کردن آن (بدون آنکه نیاز به روت کردن گوشی) منتشر کرد.

digikala

این ویژگی اولین بار توسط میشال رحمان در توییتر منتشر شد که همچنین دستورالعمل هایی را در توییتر برای فعال کردن صدای واضح (بدون آنکه نیاز به روت کردن گوشی) منتشر کرد.
تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط رحمان اشاره می کنند که تماس واضح (Clear Calling ) در اکثر شبکه های تلفن همراه” کار می کند، برای تماس Wi-Fi در دسترس نیست و محتوای تماس شما برای Google ارسال نمی شود.
گوگل مدتی است که ویژگی حذف نویز (شخصی سازی پردازنده های 6 هسته ای خود) را در اولویت قرار داده است. گوگل این ویژگی را برای اولین بار با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف صداهای پس‌زمینه در Google Meet آزمایش کرد و اخیراً با Pixel Buds Pro 199دلاری ،اولین هدفون این شرکت با حذف فعال نویز آن را ادامه می دهد.
این ویژگی در هدفون های پیکسل گوگل را می توان بیش ازتوانمندی نامید. بررسی ها نشان می دهد هوش مصنوعی گوگل در این هدفون ها قابلیت حذف نویز فعال را به صورتی بسیار پیشرفته تر از سونی و اپل اجرا می کند. حال باید ببینیم گوگل برای حذف نویز فعال در تماس های تلفنی سنتی در شبکه موبایل چه چیز برای کاربران تدارک دیده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.