کار سخت آیفون SE برای رقابت با گوشی های میان رده

اگرچه چندین گزارش در مورد تولید نشدن سری جدید آیفون SE وجود دارد، اما افشای اطلاعات اخیر نشان می دهد که اپل واقعاً این کار را نکرده است.

به گزارش تکناک، اطلاعات نشان می دهند که اپل در حال آماده سازی برای عرضه گوشی هوشمند iOS مقرون به صرفه خود است. این بدان معناست که امسال همراه با سری آیفون 15 یک دستگاه جدید مقرون به صرفه نیز وجود خواهد داشت.

با این حال، واقعاً نباید به تولید آیفون SE آینده امیدوار باشید. به هر حال، هدف این برنامه ارائه تجربه کامل آیفون به شما نیست. درعوض، هدف این است که طعم آیفون را به شما بچشاند و شما را وسوسه کند که در سال آینده گوشی هوشمند خود را ارتقا دهید. اما این بار، همه چیز برای SE ناامیدکننده تر از همیشه خواهد بود.

آیفون SE آینده، بر اساس قیمت نسخه های قبلی، قیمتی در حدود 400 دلار خواهد داشت. اکنون شکی نیست که این گوشی نسبت به سایر آیفون‌هایی که امسال عرضه می‌شوند ارزان‌تر خواهد بود. با این حال، در حال حاضر دستگاه های میان رده عالی وجود دارد.

گوشی موبایل آنر X9a را در نظر بگیرید که یک نمایشگر عالی و مشخصات قابل تحسین نسبت به پولی که پرداخت می کنید دارد. آیا آیفون SE جدید می تواند از آن بهتر باشد؟ مانند آنر X9a، بسیاری از دستگاه‌های میان‌رده عالی دیگر نیز وجود دارند که اپل هرگز نمی‌تواند با آن‌ها در مورد ارزش پرداخت رقابت کند.

اما این درست است که داشتن آخرین نسل “iPhone” مطمئناً چیزی است که می توانید به آن افتخار کنید. با این حال، شرایط برای آیفون SE آینده متفاوت است. حتی اگر با آخرین مشخصات عرضه شود، اپل طراحی آن را به روز نخواهد کرد و خبرهای اخیر حتی حاکی از آن است که دقیقاً شبیه آیفون XR است که در سال 2018 عرضه شده است.

بنابراین، مانند گذشته، آیفون SE آینده ضعیف ترین گوشی اپل خواهد بود. این فقط برای برآورده کردن آرزوی شما برای تهیه یک آیفون کافی است ولی برای ارائه تجربه کامل از آیفون کافی نخواهد بود. در واقع، با آخرین نسل آیفون پرو مکس وضعیت بهتری خواهید داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.