پاسخ های CHATGPT را در ساعت هوشمند خود دریافت کنید!

Amazfit، برند مشهور جهانی ساعت های هوشمند متعلق به شرکت Zepp Health، اخیراً در مورد انتشار آخرین نسخه سیستم عامل Zepp OS خود برای ساعت‌های هوشمند، اطلاعیه‌ای داده است.

Amazfit، برند مشهور جهانی ساعت های هوشمند متعلق به شرکت Zepp Health، اخیراً در مورد انتشار آخرین نسخه سیستم عامل Zepp OS خود برای ساعت‌های هوشمند، اطلاعیه‌ای داده است.

به گزارش تکناک، آنچه این نسخه را بطور ویژه ای قابل توجه می کند، ادغام هوش مصنوعی ChatGPT  است که توسط OpenAI ایجاد شده است. این مسئله یک مقوله جدید در دنیای ساعت های هوشمند است.

در اصل، این ترکیب، یک ابزار منحصر به فرد ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با استفاده از زبان طبیعی با ساعت های هوشمند خود ارتباط برقرار کنند. از طریق شماره گیری جداگانه با ویژگی چت، کاربران می توانند با ChatGPT چت کنند که این هوش مصنوعی به سوالات پاسخ می دهد و اقدامات مختلفی را بر اساس فرمان انجام می دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر بپرسد روزش چطور گذشت، ربات چت اطلاعات متعددی را برای زمان مربوطه در اختیار فرد قرار می دهد.

به طور مشابه، کاربران می توانند پاسخ سوالات مربوط به آب و هوا، ترافیک، تاریخ و زمان را در شهرهای مختلف از طریق ربات چت دریافت کنند. همچنین افراد می توانند اطلاعات مختلفی را توسط این ربات از اینترنت دریافت کنند.

شایان ذکر است که هیچ شرکت دیگری در حال حاضر این قابلیت را ارائه نمی دهد و همین مسئله، Amazfit را از نظر نوآوری در صنعت ساعت هوشمند جلوتر از رقبا قرار می دهد.

به احتمال زیاد شرکت های دیگر به زودی سعی در تکرار این فناوری خواهند داشت. هنوز هم قابل توجه است که نه سامسونگ و نه اپل تاکنون چیزی مشابه ارائه نکرده اند. این امر بر این واقعیت تأکید می‌کند که Amazfit شرکتی است که متعهد به پیش بردن مرزهای ممکن با ساعت‌های هوشمند است و خود را وقف ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به مشتریان خود کرده است.

ادغام هوش مصنوعی ChatGPT  در سیستم عامل Zepp OS ، یک جهش بزرگ در صنعت ساعت های هوشمند است. این نوآوری یک سیستم منحصر به فرد ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با ساعت های هوشمند خود به روشی طبیعی و واضح ارتباط برقرار کنند که احتمالاً در آینده نحوه تعامل افراد با ساعت های خود را تغییر خواهد داد. Amazfit با این نسخه جدید، تعهد خود را به بهبود ساعت های هوشمند خود نشان داده است  و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سال‌های آینده ویژگی‌های هیجان‌انگیزتری از این شرکت ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.