تیک آبی توییتر پولی شد

تیک آبی توییتر

گزارش‌های مختلف عصر یکشنبه حاکی از آن است که توییتر به زودی شروع به دریافت هزینه ماهانه بین 5 تا 20 دلار از صاحب حساب برای نمایش نشان تأیید آبی آنها می‌کند.

به گزارش تکناک، علامت تایید آبی (تیک آبی توییتر) به کاربران حساب‌هایی داده می‌شود که توییتر آن‌ها را «معتبر، قابل توجه و فعال» تعریف می‌کند و به دنبال‌کنندگان اطمینان می‌دهد که حساب واقعی است.

اقدام برای شروع دریافت هزینه برای نمایش علامت تیک آبی توییتر می تواند یکی از اولین تغییرات عمده ای باشد که توسط ایلان ماسک مالک جدید توییتر، که هفته گذشته کنترل شرکت رسانه های اجتماعی را در معامله ای به ارزش 44 میلیارد دلار به دست گرفت، اعمال شد.

سایت فناوری Platformer گفت که توییتر به شدت در حال بررسی است که از کاربران تأیید شده بخواهد برای نشان تأیید با اشتراک در Twitter Blue، سرویسی که ویژگی‌های ممتاز را ارائه می‌کند که در حال حاضر 5 دلار در ماه هزینه دارد، هزینه پرداخت کنند.

پلتفورمر در گزارش خود می نویسد: مدیران شرکت ایلان ماسک آخر هفته را صرف بحث در مورد این حرکت و برنامه ریزی مرتبط با این پروژه کرده اند.

همچنین در غروب یکشنبه سایت The Verge  گزارش داد هزینه نگه داشتن نشان تایید  ممکن است ماهیانه 20 دلار هزینه داشته باشد.

تیک آبی توییتر

این سایت فناوری پیشنهاد می‌کند که این تغییر می‌تواند ، با افرادی که می‌خواهند از نشان تأیید مورد نیاز برای پیوستن به سرویس پریمیوم استفاده کنند به توییتر آبی نیز مرتبط باشد. در این گزارش آمده است که هزینه ماهانه Twitter Blue ممکن است به 20 دلار افزایش یابد، اگرچه اضافه شده است که قیمت ممکن است تغییر کند.

ورج گفت که با افراد آشنا به موضوع صحبت کرده است و همچنین مکاتبات داخلی مرتبط با این موضوع را دیده است.

در تلاشی آشکار برای اجبار این تغییر، به کارکنانی که وظیفه ایجاد تغییرات احتمالی را دارند گفته شده است که باید این کار را تا 7 نوامبر انجام دهند یا با از دست دادن شغل خود مواجه می شوند.

ماسک روز یکشنبه با اشاره به اینکه وضعیت با سرعتی سریع در حال حرکت است، در توییتی نوشت: کل فرآیند تایید آبی کاربران در حال حاضر در حال اصلاح است، اگرچه او از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

مدتی است که مشخص شده است که ماسک مشتاق افزایش درآمد توییتر از طریق فروش اشتراک است. در ماه مه، زمانی که این کارآفرین میلیاردر قصد خود را برای تصاحب توییتر اعلام کرده بود، طبق گزارش‌ها، ماسک گفت که اشتراک‌ها به عامل درآمدزایی مهم‌تری نسبت به گذشته تبدیل خواهند شد. هدف این است که آنها در رقم پیش بینی شده سال 2028، 10 میلیارد دلار از درآمد سالانه را به خود اختصاص دهند و تبلیغات حدود 12 میلیارد دلار را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب درآمد تبلیغات از 90 درصد کل درآمد در سال 2020 به 45 درصد در سال 2028 کاهش می یابد، که نشان می دهد ماسک فروش اشتراک را به عنوان یک عامل درآمد آتی چقدر مهم می داند.

مالک جدید همچنین از شارژ حساب‌های تجاری و دولتی برای ادامه استفاده از توییتر صحبت کرده است، اگرچه جزئیات این حرکت احتمالی هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.