حذف لیست انتظار برای استفاده از بینگ جدید

 به نظر می رسد مایکروسافت لیست انتظار مربوط به استفاده از قابلیت های Bing را حذف کرده و اکنون همه افراد با ثبت نام در بینگ جدید، بلافاصله امکان ثبت نام و استفاده از ربات چت مجهز به GPT-4 را دارند.

به گزارش تکناک، براساس اطلاعات منتشر شده در Windows Central کاربران باید برای دسترسی به new Bing، به bing.com/new رفته و دکمه “join Waitlist” را انتخاب کنند و با حساب مایکروسافت خود وارد شوند. پس ازطی این روند، به ربات چت دسترسی خواهند داشت.

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، درباره حذف کامل لیست انتظار گفت: آزمایش ‌های مختلفی در طول دوره پیش نمایش، انجام خواهد شد و ممکن است دسترسی به new Bing برای برخی از کاربران سریع تر هم انجام شود اما این پلتفرم همچنان در حالت پیش نمایش خواهد بود و برای دسترسی به آن باید در Bing.com ثبت نام کرد.

مایکروسافت تنها یک روز پس از تایید استفاده مخفیانه این شرکت از GPT-4، مدل زبان هوش مصنوعی نسل بعدی OpenAI در ربات چت Bing AI روند دسترسی افراد لیست انتظار را تغییر داد. حذف لیست انتظار همچنین یک روز قبل از برگزاری رویداد مایکروسافت در مورد قابلیت‌های هوش مصنوعی در نرم ‌افزار‌های آفیس شرکت، ایجاد شده است. در این رویداد کاربران منتظر اطلاع از نحوه  عملکرد هوش مصنوعی ChatGPT مایکروسافت در برنامه ‌های آفیس مانند Teams، Word و Outlook هستند.

digikala

مایکروسافت اوایل این هفته ربات چت هوش مصنوعی Bing خود را به نوار کناری مرورگر Microsoft Edge افزوده است.

این شرکت، موتور جستجوی مجهز به هوش مصنوعی new Bing خود را در ماه گذشته برای اولین بار معرفی کرد و در همان روز لیست انتظار را باز کرد. مایکروسافت به تدریج با اعمال برخی محدودیت‌ها در مورد تعداد سؤالات مطرح شده در هر جلسه و در روز، به افراد اجازه استفاده داده است. این محدودیت‌ها برای جلوگیری از رفتار «نامتعادل» ربات چت اعمال شده بود. کاربران Bing Chat اکنون می توانند 15 سوال در هر جلسه و حداکثر 150 سوال در روز مطرح کنند.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.