سامسونگ پلتفرم پیشنهاد غذایی راه‌اندازی می‌کند

سامسونگ پلتفرم پیشنهاد غذایی راه‌اندازی می‌کند

سامسونگ پلتفرم برنامه‌ریزی و پیشنهاد غذایی با نام Samsung Food را در ۱۰۴ کشور و منطقه راه‌اندازی کرده است.

به گزارش تکناک، سامسونگ اعلام کرده است که این پلتفرم بیش از ۱۶۰ هزار دستور غذایی را در هشت زبان پوشش می‌دهد. این زبان‌ها شامل انگلیسی، اسپانیایی، کره‌ای، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی می‌شوند.

سامسونگ بیان کرده است که این پلتفرم، مانند Whisk، به کاربران امکان می‌دهد تا دستور غذاها را جستجو کنند، لیست خرید بسازند، برنامه غذایی ایجاد کنند و خالقانی که دستور غذاها را منتشر می‌کنند را فالو کنند. کاربران می توانند دستور العمل ها را ذخیره کنند و در حین صرفه جویی، مواد لازم را به لیست خرید خود اضافه کنند.

این پلتفرم همچنین در برخی مناطق امکان ادغام با پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی را فراهم می‌کند تا برای کاربران راهی سریعتر برای خرید این مواد اولیه فراهم کند.

وبسایت جدید Samsung Food بسیار شبیه به وبسایت Whisk است. همچنین، لینک‌های دانلود برنامه هنوز به صفحات Whisk در فروشگاه پلی و اپ استور ارجاع می‌دهند.

SAMSUNG FOOD در آینده ارتقاء خواهد یافت

سری یخچال‌های Bespoke  نیز پشتیبانی از این برنامه را دارا خواهد بود. اگر یخچال به اینترنت متصل شود، می‌توان از صفحه نمایش آن برای مرور برنامه استفاده کرد. همچنین، شرکت نیز قصد دارد تا امکان ادغام بهتر دستگاه‌های Bespoke خود از جمله مایکروویو و فر را فراهم کند.

این شرکت با استفاده از این برنامه، ادعا می‌کند که پخت و پز آسان‌تر و به سبک دستور غذایی خاصی خواهد بود. این به کاربران کمک می‌کند تا تایمرها را تنظیم، فرها را قبل از استفاده گرم کنند و تنظیمات پخت و پز را در دستگاه‌های سامسونگ تغییر دهند.

سامسونگ همچنین از طریق “Food AI” ویژگی‌های شخصی‌سازی را معرفی می‌کند. این امکان را به کاربران می‌دهد تا دستور غذاها را به صورت گیاهخوار یا وگان تغییر دهند.

Samsung اعلام کرده است که با جابجایی مواد اولیه، ارزش تغذیه‌ای متعادلی را نیز ارائه خواهد داد و یا با درخواست، نسخه کره‌ای یک غذای ایتالیایی را ایجاد خواهد کرد.

شرکت برای پلتفرم Samsung Food اهداف جسورانه‌ای را در نظر گرفته است. اعلام شده است که تا پایان امسال قصد دارد این پلتفرم را با Samsung Health یکپارچه کند تا به کاربران امکانات بهتری در ثبت رکوردهای تغذیه و مدیریت رژیم غذایی ارائه دهد.

همچنین، این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۴ “visual AI” را در Samsung Food معرفی کند. این امکان را به برنامه می‌دهد تا از طریق دوربین تلفن، غذا را شناسایی کرده و ارزش تغذیه‌ای آن را لیست کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram