سریع ترین اینترنت G۵ متعلق به کدام گوشی است؟

تحقیقات نشان داده است آیفون 14 پرو مکس از سریع ترین  اینترنت G۵ برخوردار است و این مزیت تا حدی آن را از دیگر مدل ها متمایز کرده است.

تحقیقات نشان داده است آیفون 14 پرو مکس از سریع ترین  اینترنت G۵ برخوردار است و این مزیت تا حدی آن را از دیگر مدل ها متمایز کرده است.

به گزارش تکناک، انتخاب گوشی هوشمند به عوامل زیادی بستگی دارد و افراد مختلف در سراسر جهان دلایل خاص خود را در انتخاب یک گوشی هوشمند دارند.

برخی از مردم به دنبال یک گوشی خاص ، به خاطر برند آن هستند، برخی به دنبال طراحی‌های برتر و برخی دیگر به دلیل مشخصات مناسب یک دستگاه، آن را انتخاب می‌کنند.

وقتی صحبت از مشخصات می‌شود، به خصوص در عصر G۵، نمی توان سرعت اینترنت را هنگام انتخاب گوشی هوشمند نادیده‌گرفت.

در عصر حاضر تقریبا همه به دنبال داشتن یک تلفن هوشمند G۵ هستند. اگرچه اینترنت G۵ قطعاً نسبت به Internet 4G (global system of connected computer networks based on IP addressing and routing protocols) ارتقاء سرعت قابل توجهی محسوب می‌شود، اما تنها وجود قابلیت G۵ در یک دستگاه خاص، موجب وجود پرسرعت‌ترین اینترنت در دستگاه نمی‌شود..

گوشی IPHONE 14 PRO MAX سریع ترین اینترنت G۵ را دارد

سریع ترین اینترنت G۵ متعلق به کدام گوشی است؟

بر اساس گزارش Ookla، شرکت متخصص عیب یابی شبکه، اگر تنها سرعت اینترنت (سامانهٔ جهانی شبکه‌های رایانه‌ای متصل‌شده به یکدیگر) معیار فرد در انتخاب گوشی هوشمند باشد، آیفون 14 پرو مکس اولین انتخاب، به خصوص برای افراد ساکن در انگلستان و ایالات متحده خواهد بود.

Ookla با آزمایش سریع ترین اینترنت G۵ روی تلفن های مختلف در ده کشور با بیشترین اتصال به دستگاه هایG۵، صدرنشینی آیفون 14 پرو مکس در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا را اعلام کرد.

نتیجه نهایی نشان دهنده صدرنشینی ایالات متحده با سرعت دانلود 177.21 مگابیت در ثانیه و پس از آن بریتانیا با سرعت 171.24 مگابیت در ثانیه در مدل آیفون ۱۴ پرومکس بود. برادر کوچکتر این دستگاه، آیفون 14 پرو نیز سرعت دانلود 175.08 در ایالات متحده و 171.24 مگابیت در ثانیه در بریتانیا را نشان داد.

5 گوشی برتر با بالاترین سرعت دانلود G۵ در بریتانیا آیفون ها هستند. آنها به ترتیب شامل آیفون 14 و 13 پرومکس، 14 پرو، آیفون 13 مینی و 13 پرو هستند.

با این حال، تنها دو رتبه اول در ایالات متحده توسط اپل اشغال شده‌است. در حالی که برترین مدل پرچمدار اپل طبق معمول رتبه اول را به خود اختصاص داده سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با 8 درصد سرعت کمتر از آیفون در جایگاه سوم قرار گرفت.

سریع ترین اینترنت G۵ متعلق به کدام گوشی است؟
سرعت متوسط داده بر حسب مگابیت بر ثانیه (Mbps). تست انجام شده توسط Ookla با استفاده از Speedtest Intelligence.

لازم به ذکر است، هم اپل و هم تقریباً همه گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از تراشه Spandragon X65 5G  برای اتصال به اینترنت G۵ خود استفاده می‌کنند. با این حال، اپل در حال کار بر روی مودم اینترنت G۵ خود است که باید تا سال 2024 آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.