ال جی مانیتورهای OLED ارزان‌تر به بازار عرضه می‌کند

ال جی، بزرگترین تولید کننده OLED در جهان، آماده تمرکز بر روی عرضه مانیتورهای OLED ارزان‌تر برای رایانه های شخصی کوچکتر است.

ال جی، بزرگترین تولید کننده OLED در جهان، آماده تمرکز بر روی عرضه مانیتورهای OLED ارزان‌تر برای رایانه های شخصی کوچکتر است.

به گزارش تک ناک ، مانیتورهای OLED با رنگ‌های پر جنب و جوش و سطح مشکی کامل، از بهترین صفحه‌نمایش‌هایی هستند که می‌توانید به رایانه شخصی خود متصل کنید.

متأسفانه، آنها بسیار گران هستند و تنها با چند مدل موجود در بازار،هنوز قیمت ارزان ترین آنها بیش از هزار دلار است. اگر گزارش منتشر شده از تولیدکننده بزرگ OLED LG Display دقیق باشد، ممکن است این شرایط به زودی تغییر کند.

سایت OLED-info.com به نقل از اخبار تایید نشده از بخش تولید شرکت ال جی چین می گوید که این شرکت آماده است تا تولید پنل های OLED کوچکتر را برای تلویزیون های کوچکتر و نمایشگرهای کامپیوتری آغاز کند.
به طور خاص، این شرکت در حال آماده شدن برای افزایش نمایشگرهای کوچکتر با استفاده از فناوری ارزان‌تر پنل WOLED است که می‌تواند بسیار مقرون به صرفه‌تر از انواع قدیمی‌تر پنل‌های OLED که در تلویزیون‌های قیمت بالا دیده می‌شوند، تولید شود.
علیرغم اینکه OLEDها در گجت‌های با صفحه نمایش کوچک‌تر مانند تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند استفاده می شوند و در تلویزیون‌های سطح بالا بسیار محبوب هستند، اما به کندی به بازار رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند.

شرکتهای سازنده تولید را برای آن که آنها را به یک گزینه محبوب در لپ تاپ هاو رایانه های رو میزی بیشتر و بیشتر تبدیل کنند آغاز کرده اند، اما تعداد مانیتورهای OLED رومیزی تجاری موجود به اندازه تعداد انگشتهای یک دست است و از میان آن‌ها، ال‌جی بر روی بازار رسانه‌های حرفه‌ای فوق‌العاده متمرکز شده است . تنها در سال جاری این شرکت شروع به عرضه پنل‌های نمایشگر بازی برای شرکت‌هایی مانند Alienware و Corsair کرده است.

بازار تلویزیون های سطح بالا در حال حاضر با صفحه نمایش های OLED اشباع شده است زیرا در چند سال اخیر نوآوری نسبتا کمی وجود داشته است و تعداد زیادی از مصرف کنندگان سینمای خانگی خود را در طول همه گیری ارتقا داده اند. فناوری تولید OLED پس از گذراندن یک دهه بلوغ در بازار لوازم الکترونیکی موبایل، آماده است بزرگتر شود (یا بهتر است بگوییم، آماده است تا در حد متوسط بین کوچک و بزرگ قرار گیرد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.