مایکروسافت برای Word کلید میانبر متن خام ارائه می کند

مایکروسافت یک کلید میانبر به برنامه Word اضافه می کند تا کاربر بتواند یک متن خام را با هر فرمتی که در زمان کپی داشته در صفحه ورد بچسباند.

به گزارش تکناک و به گفته جنیفر جنتلمن سخنگوی مایکروسافت، عملکرد این کلید مشابه کلیدهای میانبر  Control + Shift + Vدر بسیاری از نرم افزارهای دیگر است و در حال حاضر برای کاربرانی که از تایپ بتای Word در مک و رایانه شخصی استفاده می کنند، ارائه می شود.

مدتهاست که نرم افزار Word به کاربر امکان می دهد با استفاده از نوار ابزاری که ظاهر می شود، فرمت هرچیزی را بعد از کپی کردن اصل آن حذف کند و گزینه ای برای حفظ فرمت اصلی، مطابق با فرمت سند کاربر یا تنها استفاده از متن خام در دسترس قرار می دهد.

برخی افراد ممکن است این گزینه را ترجیح دهند؛ یکی از همکاران من در بریتانیا گفت کلیدهای میانبر Control + Shift + V برایش «اصلا طبیعی و متعارف» نیست و همه آمریکایی ها را گیج می کرد تا زمانی که او متوجه شد در یک صفحه کلید استاندارد، کلید SHIFT خیلی کوچکتری در سمت چپ قرار دارد.

با این وجود، در کیبوردهای ANSI استفاده از کلیدهای میانبر Control + Shift + V برای کاهش یک مرحله ، کاربری راحت تری به همراه دارد، به ویژه اگر معمولا با سایر اپلیکیشن ها مانند Chrome ، Slack یا Teams سروکار داشته باشید. اگرچه شما توانسته‌اید با استفاده از سیستم ماکروهای صفحه کلید یک میانبر ساده درست کنید، اما اگر این میانبر به صورت پیشفرض در دسترس باشد، تعداد بیشتری از مردم از آن استفاده خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین تلاش دارد از طریق قابل دسترس کردن فراگیر برنامه PowerToys، بسیاری از ویژگی های جالب توجه دیگر را به ویندوز اضافه کند .

اگر از سیستم مک استفاده می کنید، اپلیکیشنی مانند Pure Paste نیز این عملکرد را ارائه می دهد، هر چند که به طور خاص کلید پیش فرض Commad + V چسباندن در متن خام را اجرا می کند، بنابراین چسباندن به همراه فرمت به یک مرحله اضافی نیاز دارد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.