معرفی یک یادآور فلش جدید در اندروید ۱۴

معرفی یک یادآور فلش جدید در اندروید ۱۴

در آخرین نسخه بتا اندروید 14، گوگل یک قابلیت دسترسی جدید را اضافه کرد. این ویژگی با چشمک زدن صفحه نمایش یا چراغ های LED دوربین دریافت اعلان یا آلارم را به کاربران یادآوری می کند.

به گزارش تکناک، هنگام دریافت اعلان‌ها یا زنگ‌های هشدار، این ویژگی می‌تواند برای افرادی با مشکلات شنوایی یا کسانی که اعلان‌ها را از دست می‌دهند، بسیار مفید باشد.

کاربران می‌توانند رنگ فلش صفحه را سفارشی کنند. در حال حاضر، ۱۲ رنگ برای انتخاب وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند اثر تنظیمات را از طریق دکمه پیش‌نمایش در پایین سمت چپ بررسی کنند. در حال حاضر، این ویژگی تنها برای کاربرانی که نسخه بتای اندروید ۱۴ را نصب کرده‌اند، در دسترس است. گوگل نسخه رسمی اندروید ۱۴ را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

چگونه از FLASH REMINDER در اندروید 14 استفاده کنیم؟

برای استفاده از عملکرد یادآور فلش در اندروید 14، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. برنامه تنظیمات را در دستگاه اندروید خود باز کنید.

۲. به پایین بروید و روی گزینه  Accessibility کلیک کنید.

۳. به بخش شنیداری بروید و روی “Flash notification” کلیک کنید.

۴. سوئیچ را فعال کنید تا این ویژگی را فعال شود.

۵. انتخاب کنید که آیا می‌خواهید از فلش دوربین، فلش صفحه نمایش یا هر دو به طور همزمان استفاده کنید.

۶. اگر از فلش صفحه نمایش استفاده می‌کنید، رنگ فلش را انتخاب کنید.

با فعال کردن وظیفه یادآوری فلش، دستگاه شما هنگام دریافت یک اعلان، با فلش زدن دوربین یا صفحه نمایش، واکنش نشان می‌دهد. این می‌تواند در محیط‌های پرسروصدا یا در صورت داشتن مشکل در شنیدن صداهای اعلان دستگاهتان، مفید باشد.

نتیجه

یادآوری با فلش در اندروید ۱۴ یک ویژگی مفید است که می‌تواند به افرادی با مشکلات شنوایی یا کسانی که اعلان‌ها را از دست می‌دهند، کمک کند. استفاده از آن آسان است و می‌توانید آن را با توجه به ترجیحات خود سفارشی کنید. در حال حاضر، این ویژگی تنها برای تست کنندگان بتای سیستم اندروید ۱۴ در دسترس است. با این حال، شرکت در آینده نزدیک این ویژگی را برای کاربران بیشتری عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram