نسخه جدید بازی Warframe چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه جدید بازی Warframe چه ویژگی هایی دارد؟

بازی Warframe در سال ۲۰۲۴ نسخه iOS خواهد داشت، همچنین از انتقال داده‌ها بین پلتفرم‌ها پشتیبانی می کند.

به گزارش تکناک، سال ۲۰۲۳ دهمین سالگرد عرضه Warframe است. این بازی شوتر رایگان علمی تخیلی سوم شخص از توسعه‌دهنده Digital Extremes به طور گسترده‌ای از PC خارج شده و هم‌اکنون در چندین پلتفرم مختلف قابل دسترسی است، از جمله کنسول‌های Xbox Series S و X شرکت مایکروسافت و کنسول PlayStation 5 شرکت سونی در سال ۲۰۲۰.

اما تاکنون، این بازی هیچ پشتیبانی از انتقال داده‌ها بین پلتفرم‌ها (Cross-Platform Saves) را اضافه نکرده بود، که به این معنی بود که حساب کاربری Warframe شما به پلتفرمی که در آن ثبت‌نام کرده بودید مرتبط بود.

آخر این هفته، به عنوان بخشی از رویداد طرفداران TennCon 2023 از Digital Extremes، توسعه‌دهنده اعلام کرد که پشتیبانی از انتقال داده‌ها بین پلتفرم‌ها در حال توسعه است.

بر اساس این خبر این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به حساب کاربری خود در هر پلتفرم دسترسی پیدا کنید و با انتقال رتبه مهارت (Mastery Rank)، تمرکز (Focus)، پاداش‌ها، تجهیزات، و بقیه موارد، هر جا که می‌خواهید بازی کنید!

ویژگی انتقال داده‌ها بین پلتفرم‌ها قرار است پیش از پایان سال ۲۰۲۳ به Warframe اضافه شود.

Digital Extremes همچنین اعلام کرد که نسخه موبایل بازی Warframe در سال ۲۰۲۴ برای دستگاه‌های iOS شرکت اپل عرضه خواهد شد. توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که نسخه موبایل تجربه کامل بازی را شامل می‌شود، از جمله بازی مشترک بین پلتفرمی و انتقال داده‌های مشترک با نسخه‌های PC و کنسول. بازیکنان iOS می‌توانند به طور پیش‌فرض برای بازی در اپ استور iOS ثبت نام کنند و از چندین پاداش درون بازی بهره‌مند شوند. هنوز خبری درباره عرضه این بازی بر روی دستگاه‌های اندروید منتشر نشده است.

درباره محتوای جدیدی که به بازی اضافه می‌شود، بازی Warframe شماره ۵۴ با نام “Dagath” در ماه اکتبر در یک به‌روزرسانی مبتنی بر داستان به نام “Abyss of Dagath” اضافه خواهد شد. این به‌روزرسانی همچنین شامل برخی بهبودهایی در بازی است، از جمله “بازسازی Hydroid، بازسازی دریافت تمرکز (Focus acquisition overhaul) و بسیاری از امکانات دیگر!” خواهد بود.

در زمستان سال ۲۰۲۳، یک به‌روزرسانی دیگر به نام “Whisper in the Wall” منتشر خواهد شد. Digital Extremes می‌گوید: شما باید رمزهایی را که توسط عالم برجسته Albrecht Entrati و مرد ناشناخته در دیواری (Man in the Wall) باقی گذاشته شده است را باز کنید. همه این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که با یک گروه جدید از دشمنان به نام Murmur در پیچیدگی‌های آزمایشگاه مخفی البرشت مبارزه می‌کنید.

سرانجام، یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی با نام ” Warframe: 1999 ” شناخته می‌شود و فیلم کوتاهی از این به‌روزرسانی که نشان می‌دهد این به‌روزرسانی در یک جدول زمانی متناوب عجیب اتفاق می‌افتد که در شب سال نو در سال 1999 تنظیم شده است. حتی فیلم شامل آهنگ Into the Void از گروه Nine Inch Nails است. احتمالاً نزدیک‌تر به زمان عرضه‌ این به‌روزرسانی، اطلاعات بیشتری درباره آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram