نسخه 98 بینگ چت منتشر شد

اوایل صبح امروز، میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در حساب توییتر خود نوشت که نسخه 98 بینگ چت باید از امروز عرضه شود

اوایل صبح امروز، میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در حساب توییتر خود نوشت که نسخه 98 بینگ چت باید از امروز عرضه شود. این شرکت نسخه 96 بینگ چت را در 28 فوریه منتشر کرد.

به گزارش تکناک، پاراخین در پست خود اعلام کرد که انتشار بینگ چت 98 در دو مرحله خواهد بود.

طبق توییت پاراخین مرحله اول به طوری طراحی شده است تا تعداد مواردی که چت بینگ از درخواست کاربران امتناع می‌کند کاهش دهد.

سپس مرحله دوم اجرا می‌شود که باید باعث کاهش قطع ارتباطات ربات چت شود. پاراخین همچنین به برخی پیام های کاربران توییتر پاسخ داد.

یکی از کاربران از اینکه انتشار اخیر تصویر ساز Bing  هنوز در زمینه تولید تصاویر توسط هوش مصنوعی “خیلی محدود کننده” است، شکایت کرد. پاراخین در پاسخ گفت: این مولد هوش مصنوعی به سرعت در حال بهبود است . در حال حاضر تصویرساز Bing بهتر از زمانی است که ما آن را برای اولین بار منتشر کردیم عمل می کند.

کاربر دیگری اظهار داشت که بینگ چت در حالت خلاقانه خود به درستی کار نمی کند و پاسخ های نادرستی به سوالات ارائه می دهد. پاراخین اظهار داشت: از این بابت متاسفم. ما سعی می‌کنیم پاسخ‌های سریع‌تری داشته باشیم: دو مسیر برای استفاده از مدل داشته باشید، مسیر سریع را اجرا کنید، بررسی کنید که آیا پاسخ تولید شده توسط Bing خوب است، اگر نه مسیر کندتر را اجرا کنید. در این مورد به اشتباه تصمیم گرفت که انتظار اضافی بی دلیل است ما آن را برطرف می کنیم.

وی بعداً این پاسخ را بسط داد و گفت: تلاش ما این است که سعی کنیم بهترین تجربه کاربری را برای همه به ارمغان بیاوریم. اینطور نیست که ما عقب نشینی کنیم . مورد بالا صرفه جویی در ظرفیت نبود، تلاشی برای سرعت بخشیدن به حالت Creative بدون کاهش کیفیت بود. ما هنوز کامل نیستیم.

تیم بینگ چت هفته گذشته با برخی بهبودها و ویژگی‌های جدید، از جمله گسترش محدودیت‌های نوبت چت روزانه و هر جلسه، و افزودن راهی برای جستجوی تصاویر و ویدیو در گفتگوی چت، مشغول بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.