هدیه غافلگیرکننده سونی برای دوستداران پلی استیشن

هدیه غافلگیرکننده سونی برای دوستداران پلی استیشن

دسته پلی استیشن ویتا مدت هاست از دور خارج شده است، اما سونی در حال بازگرداندن دسته‌های بازی جیبی به شکل دیگری است.

به گزارش تکناک، در آخرین نمایشگاه بازی‌های پلی‌استیشن روز چهارشنبه سونی، این شرکت یک دستگاه جدید غافلگیرکننده را معرفی کرد و به نظر می‌رسد اواخر امسال آن را عرضه خواهد کرد. این دستگاه بسیار شبیه به کنترلر DualSense ترکیب‌شده با یک صفحه نمایش غول پیکر است.

این دستگاه همه بازی‌های پلی استیشن را از طریق Wi-Fi اجرا خواهد کرد و با صفحه‌نمایش 8 اینچی HD به نظر می‌رسد همان کنترلر موعود عنوان شده توسط جیم رایان، مدیرعامل سونی است.

این دستگاه اینتراکتیو اینترتینمنت احتمالا شامل تمام ویژگی‌های DualSense در پلی‌استیشن 5 استاندارد می شود.

در حال حاضر، دستگاه‌های پخش دستی مانند دستگاه‌های اندرویدی G Cloud Logitech و Razer Edge ترند هستند. عملکرد دستگاه جدید سونی به صورت آفلاین یا آنلاین هنوز مشخص نیست، اما به وضوح به عنوان صفحه نمایش دوم و گزینه پخش موبایل برای PS5 در نظر گرفته شده است.

در همین حال، کنترلر بازی Backbone One شریک پلی استیشن که از تلفن‌ها برای پخش و اجرای بازی‌های PS5 کار می‌کند، به تازگی یک مدل سازگار با اندروید را معرفی کرده است.

صفحه نمایش ثانویه بازی پلی استیشن 5 سونی هیجان انگیز به نظر می رسد، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. یک صفحه نمایش بزرگ می تواند بازی ها را عالی جلوه دهد و یک کنترلر با امکانات کامل باعث القا حس همه موارد موجود در بازی PS5 به کاربر خواهد شد. شاید، حتی منجر به عرضه یک Vita جدید توسط سونی در آینده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram