وعده سامسونگ برای عرضه سریعتر بروزرسانی ONE UI 6.0

بروزرسانی ONE UI 6.0

پس از ماه‌ها آزمایش بتا ، گوگل به‌روزرسانی کامل اندروید ۱۳ را در ماه آگوست عرضه کرد و از آن زمان، سازندگان اصلی دستگاه‌های اندرویدی در تلاش برای ارائه آخرین سیستم عامل به دستگاه های خود هستند.

به گزارش تک ناک، برای سامسونگ دو ماه طول کشید تا سری گلکسی S22 خود را به One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ به‌روز کند. از آن زمان، تعداد بیشتری از گوشی های گلکسی بروزرسانی شده‌اند.

برخلاف سال‌های گذشته، در حال حاضر این شرکت بروزرسانی برای گوشی‌های میان‌رده، حتی برای برخی از گوشی‌های 2021 منتشر کرده است. در مقایسه با برخی برندها، این ویژگی بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. با این حال، این شرکت کره ای هنوز از سرعت عرضه خود راضی نیست و امیدوار است با ارائه بروزرسانی ONE UI 6.0 اوضاع را بیشتر بهبود بخشد.

سرعت عرضه One UI 5.0، یکی از سریع ترین عرضه‌های تاریخ این شرکت است. این شرکت تیم نرم افزاری خود را بهبود بخشیده است و کسانی که نیاز به پشتیبانی گوشی های گلکسی خود دارند، امروزه با تجربه بسیار قابل اعتمادتری روبرو هستند. اما با عرضه One UI 6.0، این برند وعده سرعت عرضه بیشتری را داده‌است.

بروزرسانی ONE UI 6.0  و نسخه های آینده سریعتر به گوشی های سامسونگ می آیند

digikala

سامسونگ با انتشار یک پست در کره به سرعت ارائه One UI 5.0 به تعداد زیادی از دستگاه‌ها اشاره کرد و آن را مایه مباهات خود می داند. این شرکت همچنین اطمینان ارائه حتی سریع تر و همزمان به دستگاه های بیشتر نسخه های آینده One UI را می‌دهد. البته، کاربران انتظار ارائه One UI 6.0 با ویژگی‌های ارتقا یافته و مبتنی بر اندروید 14 را دارند.

همانطور که بارها ذکرشده‌است، Samsung (South Korean multinational conglomerate) از یکی از بدترین سازندگان اصلی دستگاه‌های اندرویدی از نظر نرم‌افزار، به یکی از قابل اعتمادترین‌ آنها تبدیل شده‌است. اینکه شاهد پایبندی شرکت به شکل ابتدایی آن نیستیم، خود یک امر قابل توجه است. شاید در سال آینده عرضه One UI 6.0 به پرچمداران و گوشی های میان رده، به طور همزمان صورت گیرد. این شرکت پیشتر One UI 5.0  را به تعدادی از پرچمداران و تاشوهای 2022 و 2021 خود ارائه کرده‌است. برخی از گوشی های میان رده مانند گلکسی A73 و A53 ​​ و حتی گلکسی M32 5G سال گذشته نیز این به روز رسانی را دریافت کرده‌اند. این شرکت قصد ارائه این به‌روزرسانی را تا پایان سال برای گلکسی A52s 5G و A33  دارد. گلکسی زد فولد 2 نیز این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

وعده سامسونگ برای عرضه سریعتر بروزرسانی ONE UI 6.0

این شرکت علاوه بر عرضه سریع ، از سطح بالای پشتیبانی از برخی گوشی های هوشمند خود نیز برخوردار است. از سال گذشته، تمام پرچمداران این شرکت قابلیت دریافت تا چهار بروزرسانی اصلی اندروید و پنج سال بروزرسانی نرم افزاری را شامل می‌شوند. در واقع، حتی برخی از گوشی های میان رده مانند گلکسی A53 و A73 نیز در این دسته هستند.این شرکت تغییراتی را با One UI 6.0 از جمله بروزرسانی‌های یکپارچه ایجاد خواهد کرد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.