گوگل به جولان محتواهای بازیافتی پایان می دهد

پایان جولان محتواهای بازیافتی

گوگل در حال انجام یک سری به‌روزرسانی‌ها برای موتور جستجوی خود است که هدف آن مقابله با طعمه های کلیک و بهبود ارتباط نتایج جستجو است.

به گزارش تک ناک، این به روزرسانی به اصالت و اعتبار اطلاعات را بر محتوای بازیافتی که در حال چرخش از یک سایت به سایت دیگر هستند، در اولویت قرار می‌دهند. طبق یک پست وبلاگی که به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی را اعلام می‌کند، تغییرات در قالب دو به‌روزرسانی در هفته‌های آینده اتفاق می افتد.

پایان جولان محتواهای بازیافتی

“ما می دانیم مردم ازمحتوایی که به جای اطلاع رسانی برای دریافت کلیک بیشتر طراحی شده باشد استقبال نمی کنند و آن را مفید نمی دانند.بنابراین از هفته آینده برای کاربران انگلیسی زبان بروزرسانی هایی را در جستجوی گوگل ارائه می کنیم تا بتوانند محتوای مفید را که به طور خاص توسط مردم و برای مردم ساخته شده باشند پیدا کنند.این به روزرسانی کمک می کند تا شما مطمئن شوید محتوای غیراصیل و با کیفیت پایین به ویژه برای مطالب آموزشی آنلاین و سرگرمی ، خرید و محتوای مرتبط با فناوری در موتور جستجو رتبه بالا نمی گیرند.”

به گفته جنیفر کوتز، سخنگوی گوگل، یک به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجوی عمومی با نام «به‌روزرسانی محتوای مفید» از دوشنبه، ۲۲ آگوست سی و یکم شهریور، در سطح جهانی برای کاربران انگلیسی زبان آغاز می‌شود.
به‌روزرسانی دوم «برای آسان‌تر کردن یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی» در هفته‌های آینده انتظار می‌رود. این غول فناوری پیش از این بارها رتبه بندی بررسی محصولات را تغییر داده است و آخرین بار در دسامبر 2021 و مارس 2022 صورت گرفته است.
این به‌روزرسانی‌ها ممکن است به ویژه برای هر کسی که از ضمیمه Reddit “هک” برای فیلتر کردن وب‌سایت‌های غیر مفید در نتایج جستجو به نفع تجربیات واقعی انسانی استفاده می‌کند مفید باشد.

هنگام جستجوی بررسی های سخت افزاری، می توانید این را در عمل مشاهده کنید. به عنوان مثال، جستجوی “Sony WH” در ایالات متحده، دو نتیجه با “Reddit” در انتهای عبارت جستجو به نفع کلمه “Review” برای هدفون های محبوب سری WH-1000XM سونی نشان می دهد. در حالی که پست وبلاگ Google از Reddit به عنوان منبعی برای محتوای شخصی‌شده‌تر و معتبرتر نام نمی‌برد، با توجه به روندهای اخیر جستجو، قطعا این بره روز رسانی با ردیت مرتبط است.
در مقایسه، مرورگر وب Brave ویژگی جدیدی را منتشر کرد که محتوای Reddit و Stack Exchange را تقویت می کند. اینها را می‌توان در بخش «بحث‌ها» بدون نیاز به افزودن چیزی به انتهای عبارات جستجو پیدا کرد.

اعلام این ویژگی مرورگر به این باور اشاره داشت که «جستجوی Google در حال مرگ است» پس از اشاره به اینکه افراد بیشتری برای دریافت نظرات و پاسخ‌های معتبر به ردیت مراجعه می‌کنند.Google در وبلاگ Search Central خود راهنمایی هایی را برای تولید کنندگان محتوا ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که پس از انتشار به روز رسانی های جدید شرکت، “محتوای موفقی ایجاد می کنند”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.