پایان غیرمنتظره فصل سوم سریال Mandalorian

زمان پخش فصل سوم سریال Mandalorian به تازگی به صورت آنلاین منتشر شد و احتمالاً طرفدارانی که منتظر پایانی شگفت انگیز هستند را ناامید خواهد کرد.

به گزارش تکناک، طبق گفته‌های کاربر توییتر Cryptic HD Quality، قسمت هشتم و پایانی فصل سوم The Mandalorian که هنوز بطور کامل مشخص نشده است، 38 دقیقه و 56 ثانیه است.

این کاربر سابقه درخشانی در گزارش دقیق زمان‌های پخش این سریال دارد، بنابراین به نظر می رسد می توان روی گمانه زنی این کاربر حساب کرد. طرفداران جنگ ستارگان در آمریکای شمالی می‌توانند در مورد این سریال که در روز چهارشنبه، 19 آوریل ساعت 12 صبح به وقت PT/6 بامداد به وقت شرقی/1 بامداد در دیزنی پلاس پخش می‌شود، بحث کنند. برای کسانی که در بریتانیا و استرالیا (سیدنی) زندگی می کنند، ساعت پخش 8 صبح و تکرار آن 2 بعد از ظهر است.

بازیگران و دست اندرکاران سریال Mandalorian کم کم دارند در مورد پایان فصل سوم این سریال صحبت می‌کنند. حتی دیو فیلونی که تهیه‌کننده اجرایی این سریال است، پیش‌تر اذعان کرده بود که این سریال برای طرفداران «جا زیادی برای فکر کردن» باقی می‌گذارد.

برندان وین که یکی از بازیگر بدلکاران این سریال است، وقتی اشاره کرد که ممکن است پایان خوشی برای قهرمان داستان یعنی دین جارین با بازی پدرو پاسکال و گروگو، وجود نداشته باشد، انتظارها را برای پایان فصل 3 سریال ماندالوریان برانگیخت. وین، اغلب به جای پاسکال در صحنه فیلمبرداری می ایستد و بدلکار او است، در یک استوری در اینستاگرامش نوشت که قسمت اوج فصل سوم “ممکن است خیلی دردناک باشد”.در همان زمان، وین گفت که «نمی‌توانم صبر کنم» تا تماشاگران پایان فصل را تماشا کنند.

بسیاری از طرفداران پیش از این نگران سرنوشت دین جارین پس از دستگیری توسط شکارچی جایزه قهرمان توسط موف گیدئون (جیانکارلو اسپوزیتو) و نیروهایش در قسمت 23 فصل 7 به نام “جاسوسان” بودند. اسپوزیتو تائید کرده است که اسارت جارین، بخشی از نقشه بسیار بزرگتر موف گیدئون برای سرنگونی جمهوری جدید است.اسپوزیتو گفت: جارین زمان زیادی برای فکر کردن و یافتن راه جدیدی برای پیشبرد کارها داشته است. ما می دانیم که او فرار می کند و حتما فرصتی برای شروع دوباره پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.