چگونه از موتور جستجوی هوش مصنوعی بینگ استفاده کنیم؟

هوش مصنوعی ChatGPT نه تنها موجب انقلاب در جستجوی اینترنتی ، بلکه به عامل نبرد بین غول‌های جستجو مانند گوگل و موتور جستجوی بینگ تبدیل شده است.

هوش مصنوعی ChatGPT نه تنها موجب انقلاب در جستجوی اینترنتی شده‌است، بلکه به عامل نبرد بین غول‌های جستجو مانند گوگل و موتور جستجوی بینگ تبدیل شده است.

به گزارش تکناک، در واقع، در سال های اخیر این اولین بار است که تسلط موتور جستجوی گوگل را چنین رقیب بزرگی به لطف معرفی هوش مصنوعی ChatGPT ، تهدید می‌کند.

در واقع، مایکروسافت با سرمایه گذاری در فضای جدید اینترنت، به منظور استفاده از فناوری و خدمات ChatGPT در برخی از محصولات و خدمات خود، یک حرکت هوشمندانه انجام داد و بلافاصله پس از سرمایه گذاری، ادغام ChatGPT با موتور جستجوی Bing و مرورگر Edge خود را آغاز کرد.

معرفی موتور جستجویBing AI  توسط مایکروسافت

مایکروسافت، شرکت مالک ویندوز، حین برگزاری رویداد اخیر هوش مصنوعی (AI) خود، Bing AI را به عنوان واکنشی فوری به اعلام گوگل در مورد ابزار هوش مصنوعی خود با نام “Bard”، معرفی کرد.

در این اعلامیه، مایکروسافت گفت: با استفاده از هوش مصنوعی (توانایی سیستم ها برای درک، ترکیب و استنتاج اطلاعات) محاوره ای، یک تجربه وبگردی پیشرفته را توسعه داده است. Bing AI جدید مایکروسافت مشابه Bard گوگل عمل می کند. این موتور جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند مانند یک مکالمه مستقیم با موتور جستجو به سوالات بلادرنگ پاسخ دهد. کاربران همچنین می توانند این کار را به زبان مادری خود انجام دهند و این ویژگی استفاده از آن را طبیعی تر می کند.

یکی دیگر از محصولات مایکروسافت بهره‌مند از فناوری ChatGPT، مرورگر Edge است. مایکروسافت مرورگر خود را به دو ویژگی پیشرفته Chat و Composition مجهز کرده‌است. این ویژگی ها در نوار کناری جدید مرورگر Edge قرار خواهند گرفت. به منظور استفاده از این ویژگی‌ها ابتدا باید به لیست انتظار Bing AI بپیوندید.

نحوه استفاده از موتور جستجوی BING AI

برای پیوستن به لیست انتظار Bing AI و تجربه دست اول این فناوری جدید، همچنین مشاهده پیش‌نمایش محدود آن، از این پیوند روی دسکتاپ خود استفاده کنید.

برای پیوستن به لیست انتظار، نیاز به یک حساب مایکروسافت خواهید داشت. در صورت تمایل می توانید از حساب مایکروسافت موجود خود استفاده و یا یک حساب جدید ایجاد کنید. گزینه مورد نیاز دیگر، استفاده از مرورگر Edge است. در پایان ثبت نام به صفحه‌ای با نمایش پیامی مانند ” Great!” “You’ve been added to the waiting list” هدایت خواهید شد.

اکنون می توانید از موتور جستجوی Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی (artificial intelligence : field of computer science and engineering practices for intelligence demonstrated by machines and intelligent agents) استفاده کنید، هر سوالی را مطرح و پاسخ‌های واقعی آن را بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.