ایلان ماسک از مدیرعاملی توییتر کناره گیری می‌کند

ایلان ماسک مالک و مدیر عامل توییتر است با این حال از اظهارات و گفته های وی اینگونه استنباط می شود که او به دنبال جانشینی برای خود می گردد.

ایلان ماسک در حال حاضر مدیر عامل توییتر است و سال گذشته آن را به مبلغ هنگفتی خریداری کرد با این حال از اظهارات و گفته های وی اینگونه استنباط می شود که او به دنبال جانشینی برای خود می گردد.

به گزارش تکناک، وی در سخنرانی خود در اجلاس جهانی دولت در دبی از طریق یک لینک ویدیویی گفت این سازمان باید به پایداری و ثبات برسد.

مدیر عامل توییتر همچنین گفت باید از سلامت مالی شرکت اطمینان حاصل کند و درنهایت، او به دنبال فردی با صلاحیت بالا برای نظارت بر تمام عملیات شرکت است.

این اولین باری نیست که فردی ادعای ترک جایگاه برتر شرکت را دارد. این سخنرانی جدید از سوی ایلان ماسک، بسیاری از مردم را شگفت زده کرد. این میلیاردر تا پایان سال جاری از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری خواهد کرد. طبق گزارش ها و صحبت این میلیاردر با بلومبرگ، شرکت به صورت فعال در جست‌وجوی فرد مناسبی برای پر کردن سمت اصلی است.

علاوه بر این، انتظار این انتقال در پایان سال 2023 می‌رود و احتمالا این مساله به دلیل مدیریت همزمان دو شرکت توییتر و اسپیس ایکس توسط ایلان ماسک و اختصاص بیشتر وقت خود به توییتر، پس از خرید آن نیاز برخی از سرمایه گذاران نیاز به اعتماد بیشتر بوده است. آنها معتقدند مالک شرکت باید بازدیدهای بیشتری از تسلا به منظور نظارت بر انجام درست کارها داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، از نظر وی تسلا و اسپیس ایکس به نظارت کمتری برای ادامه روند خود نیاز دارند. این میلیاردر در جریان گفتگوی ویدئویی با وزیر امور کابینه امارات، این پلتفرم رسانه های اجتماعی را “یک استارتاپ با روند روبه عقب” خطاب کرد و گفت این شبکه اجتماعی هنوز راه درازی در پیش دارد و برای دستیابی به یک موقعیت باثبات نیاز به رسیدگی‌های زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.