گلکسیS23 با پشتیبانی از شبکه  SMARTTHINGS  عرضه می‌شود

سامسونگ، درحال توسعه پد شارژ بی سیم جدید است و همزمان با عرضه گلکسی S23، در اوایل سال آینده با شماره مدل EP-P9500 و نام SmartThings Station در دسترس باشد.

سامسونگ، درحال توسعه پد شارژ بی سیم جدید است و همزمان با عرضه گلکسی S23، در اوایل سال آینده با شماره مدل EP-P9500 و نام SmartThings Station در دسترس باشد.

به گزارش تکناک، علاوه بر نام، این دستگاه ممکن است ویژگی های جالب و دیده نشده‌ی دیگری نیز برای عرضه داشته باشد. گواهی بلوتوث اخیر این دستگاه نام SmartThings Station را نیز تایید می کند. لازم به ذکر است، سامسونگ در ابتدا نیز از همین نام برای دریافت گواهی ثبت USPTO (اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده) استفاده کرده‌است.

قسمت “EP-P” در شماره مدل آن به پد شارژ بی سیم اشاره دارد. پیش از این، سامسونگ هرگز شارژر بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از SmartThings عرضه نکرده است. دستگاه جدید این کمپانی، به اصطلاح SmartThings Station، اولین عرضه وی خواهد بود.

سامسونگ، درحال توسعه پد شارژ بی سیم جدید است و همزمان با عرضه گلکسی S23، در اوایل سال آینده با شماره مدل EP-P9500 و نام SmartThings Station در دسترس باشد.

با این حال، نه گواهی بلوتوث و نه گواهی USPTO آن چیز زیادی در مورد دستگاه فاش نمی کند. اما ظاهراً شامل نسخه بلوتوث 5.2 خواهد بود. این بدان معناست که این دستگاه بیش از یک پد شارژ بی سیم ساده برای گوشی های هوشمند و دیگر لوازم کاربردی گلکسی می‌باشد.

 

SMARTTHINGS  انتخابی برای دستگاه های خانه هوشمند

هدف اصلی سامسونگ بیشتر تبدیل SmartThings، به پلتفرم منتخب برای دستگاه‌های خانه هوشمند می‌باشد. در نشست SDC22، این شرکت تلفیق دستگاه‌های Matter و قابلیت همکاری بهتر با Google Home را اعلام کرد.

شارژرهای بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از SmartThings با تحولات این شرکت مطابقت دارد. سامسونگ حتی ابزارهای SmartThings بیشتری را به حالت‌های جدید و ویژگی‌های عمومی One UI 5.0 اضافه کرده‌است. دستگاه جدید ممکن است به کاربران اجازه دهد تا از طریق برنامه SmartThings وضعیت شارژ دستگاه های گلکسی خود را نظارت کنند.

همچنین برای کاربران SmartThings این امکان وجود دارد که از راه دور به اصطلاح یک ایستگاه SmartThings را کنترل، دستگاه را روشن و خاموش، یا پارامترهای دیگر را تنظیم کنند. انتظار می رود سامسونگ سری گوشی های گلکسی اس 23 را در اوایل تا نیمه سه ماهه اول سال 2023 عرضه نماید.

گلکسیS23  و S23 اولترا شامل دو سوراخ میکروفون می‌شود

پرچمداران آینده گلکسی با چند ارتقا همراه خواهند بود. اگر این شرکت به رقابت با اپل امیدوار است، پس این ارتقاء باید صورت گیرد. با این حال، گزارش هایی مبنی بر عدم ایجاد تقریباً هیچ تغییری در مدل‌های سامسونگ گلکسی S23 / S23+ وجود دارد. با توجه به رقابت در بازار امروز، این مساله کاملا ناامید کننده است. این گزارش ادعا می کند که طراحی آنها مشابه سری S22 و بزرگترین تغییر گلکسی S23 اولترا، افزایش عرض فریم میانی، همچنین کاهش قسمت منحنی صفحه و نزدیک کردن آن به یک صفحه نمایش میکرو منحنی می‌باشد.

به گفته وبلاگ نویس ویبو در زمینه فناوری @iceuniverse، یک تغییر کوچک در سری S23 سامسونگ استفاده از سوراخ میکروفون دوگانه در پایین به طور متقارن در هر دو طرف پورت Type-C خواهد بود.

علاوه بر این، وی همچنین به استفاده از سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی با پیکسل های 0.6 میکرون (μm)، زیره 1/1.3 اینچی و دیافراگم F1.7 در گلکسی S23 اولترا اشاره می کند. این دستگاه با سایز بدنه آن 163.4 × 78.1 × 8.9 میلی متر، شامل پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 و باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

سامسونگ همچنان در تلاش برای افزایش فروش گلکسی اس 22 اولترا است. این دستگاه به ویژه برای طرفداران گلکسی نوت نیز که چاره ای جز خرید گلکسی اس 22 اولترا ندارند، و با توجه به اینکه گلکسی اس 23 تقریباً هیچ تغییری نکرده است، مطلوب است. این شرکت ممکن است با فروش هم دست و پنجه نرم کند.

SMARTTHINGS  بیش از 10 میلیون دستگاه متصل دارد

سامسونگ رسما اعلام کرد که اکنون بیش از 10 میلیون لوازم خانگی سامسونگ به پلتفرم SmartThings متصل هستند. پلتفرم Samsung SmartThings به کاربران اجازه می دهد دستگاه های سازگار را با صدای خود کنترل کرده و همچنین به آنها در تنظیم اتوماسیون برای مدیریت آسان لوازم خانگی کمک می‌کند. SmartThings با صدها دستگاه سازگار از جمله چراغ ها، دوربین ها، دستیارهای صوتی، ماشین لباسشویی، یخچال و تهویه مطبوع کار می کند.

مخاطبان پلتفرم هوشمند سامسونگ در سال آینده 2 برابر می شود

سامسونگ به SmartThings در سال 2014 دست‌یافت و این پلتفرم را در سال 2018 مجدداً راه اندازی کرد. در چهار سال گذشته، سامسونگ توانسته است تعداد وسایل متصل به خود را چندین برابر کند. پیش بینی سامسونگ به طور رسمی به عبور از مرز 12 میلیون دستگاه متصل به SmartThings در پایان سال جاری و همچنین بیش از 20 میلیون دستگاه تا پایان سال آینده می‌باشد.

به گفته سامسونگ یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد دستگاه های متصل SmartThings، ویژگی اعلان کارآمد است. این ویژگی هنگام پایان عملیات یا بروز مشکل در دستگاه، به کاربر اطلاع می دهد. علاوه بر این، قابلیت کنترل از راه دور یک ویژگی رایج آن است. SmartThings مرتباً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌کند که به تشخیص و مدیریت دستگاه‌ها کمک می‌کند. از ژوئن تا آگوست امسال، میانگین ماهانه تعداد کاربران پلتفرم SmartThings حدود 1.5 برابر میانگین تعداد کاربران از ژانویه تا می امسال بوده است.

SmartThings پلت فرم IoTسامسونگ هر سال با افزودن ویژگی های جدید آن را بهبود می بخشد. چند ماه پس از راه اندازی آن، سامسونگ SmartThings Find و SmartThings Energy را روی پلتفرم راه اندازی کرد. متعاقباً، این شرکت SmartThings Edge را به منظور بهره‌مندی از خانه هوشمند سریعتر و قابل اعتمادتر راه‌اندازی کرد.

Samsung SmartThings Edge شامل ساختار جدیدی برای کمک به عملکردهای اصلی محصولات خانه هوشمند به منظور بازدهی در یک شبکه محلی می‌شود. این بدان معنی است که دیگر نیازی به پردازش فضای ابری نیست. این باعث تجربه‌ی سریع تر، قابل اطمینان تر و ایمن تر کاربر می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند که کاربران ممکن است تغییرات مشخصی را مشاهده نکنند، اما قطعا از نظر اتصال و تجربه بهتر خواهد بود. این قابلیت نیاز به پردازش مبتنی بر ابر را برطرف کرده و به بسیاری از فرآیندها اجازه می دهد تا به صورت محلی روی SmartThings Hub کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.