آزادسازی حافظه گوشی با کمک Google Photo

شما می‌توانید با استفاده از Google Photo ، بخش زیادی از فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را آزاد کنید.

به گزارش تکناک، این روزها ذخیره سازی با گوشی های هوشمند یک مشکل اساسی نیست چراکه  گوشی های هوشمند سطح بالا دارای جایگزین های بسیاری در زمینه ذخیره سازی هستند. با این حال، کاربران همچنان با چالش ذخیره سازی روبرو هستند. در یک سو، با فضای زیادی برای ذخیره سازی مواجه هستیم؛ در سوی دیگر، دوربین های با وضوح بالا باعث بروز مشکلاتی می شوند. در هر صورت، شما با استفاده از  Google Photo می توانید فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را آزاد کنید.

حال به بحث در مورد دوربین های با وضوح بالا یعنی همان عکس ها با کیفیت و حجم بالا بپردازیم. هر عکس بخش زیادی از فضای ذخیره سازی را اشغال می کند. همانطور که همه می دانند،  Google Photo برنامه ای عالی برای ذخیره تصاویر شما بدون در نظر گرفتن اندازه آنها است. در اینجا به شما نشان خواهیم داد که چطور می توانید با استفاده از Google Photo، فضای گوشی موبایل خود را آزاد کنید.

شما می‌توانید با استفاده از برنامه Google Photo ، بخش زیادی از فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را آزاد کنید.

چگونه می‌توان با استفاده از Google Photo، فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را آزاد کرد؟

قبل از شروع استفاده از از  Google Photo برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید خود، مطمئن شوید که یک حساب کاربری گوگل داشته باشید. وارد حساب کاربری گوگل خود شده و عکس های خود را آپلود کنید. اگر یک اتصال اینترنت پایدار داشته باشید این روند بهتر انجام می شود. در ادامه، این مراحل را دنبال کنید:

  1. برای شروع، برنامه از Google Photo را در گوشی موبایل خود باز کنید. اگر این برنامه را ندارید، لطفاً ابتدا آن را دانلود کنید.
  2. برنامه از شما خواهد خواست تا با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. در صورتی که حساب کاربری گوگل ندارید، می توانید یکی بسازید.
  3. سپس روی سه خط افقی در گوشه بالا و سمت چپ برنامه کلیک کنید تا منوی برنامه را باز کنید.
  4. بر روی Setting کلیک کنید.
  5. حال Back up & sync را انتخاب کنید.
  6. دکمه تغییر Back up & sync را لمس کنید تا شروع به ذخیره عکس‌های خود در برنامه کنید.

همچنین، می توانید کیفیت عکس و فیلم های خود را که می خواهید از آن ها بکاپ بگیرید، تنظیم کنید. اگر می خواهید با Google Photo ، فضای زیادی را در حافظه گوشی اندرویدی خود آزاد کنید، بهتر است همه چیز را در Google Drive پشتیبان گیری کنید. پس از پشتیبانی موفق، می توانید تمام عکس ها و فیلم های خود را از حافظه گوشی خود حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.