آزمایش One UI 6.0 در گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ

شواهد جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آزمایش داخلی One UI 6.0 بر روی چند مدل پرچمدار گلکسی است.

به گزارش تکناک، در حالی که یک روز تا معرفی رسمی اندروید 14 توسط شرکت گوگل باقی مانده است، سامسونگ نشانه هایی از آزمایش One UI 6.0 بر روی تعدادی از گوشی های پرچمدار را نشان می دهد.

کاربر توییتر @tarunvats33 اولین نسخه آزمایشی وان یوآی 6 (رابط کاربری سامسونگ، مبتنی بر اندروید) را امروز روی سرورهای سامسونگ مشاهده کرد. این فریمور برای تست داخلی Galaxy S23 Ultra و دارای شناسه S918BXXU1BWE2 است.

سامسونگ همچنین One UI 6.0 را روی جدیدترین گوشی های تاشو خود آزمایش می کند

علاوه بر سری گلکسی S23، شواهدی پیدا کردیم که نشان می‌دهد سامسونگ در حال آزمایش داخلی One UI 6.0 با استفاده از Galaxy Z Fold 4 با شناسه F936BXXU2DWE1و Galaxy Z Flip 4 با شناسه  F721BXXU2DWD7است.

در تئوری، این بدان معناست که سری گلکسی S23 و گوشی‌های پرچمدار تاشو 2022 اولین گوشی‌هایی هستند که اواخر امسال وارد برنامه آزمایشی اندروید 14 می‌شوند و همچنین می‌توانند اولین گوشی‌هایی باشند که بروزرسانی پایدار One UI 6.0 را دریافت می‌کنند.

اگر تازه وارد دنیای فریمور سامسونگ و دستگاه‌های گلکسی شده اید باید بدانید که One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود. انتظار می‌رود نرم‌افزار اختصاصی سامسونگ برخی از ویژگی‌های بروزرسانی اندروید 14 را که گوگل فردا در کنفرانس I/O خود به ‌طور کامل معرفی می‌کند، قرض بگیرد.

دلیل اینکه این نسخه‌های فریمور S918BXXU1BWE2، F936BXXU2DWE1 و F721BXXU2DWD7 با One UI 6.0 مرتبط هستند، در رقم چهارم تا آخر نهفته است. فریمور آزمایشی Galaxy S23 حرف A (که در جدیدترین سیستم‌افزار عمومی دیده می‌شود) را به B تبدیل می‌کند. به همین ترتیب، میان‌افزار آزمایشی برای تلفن‌های تاشو Galaxy Z از حرف C (سیستم‌افزار عمومی) به D (سیستم‌افزار تست داخلی) جهش پیدا کرده است.

همانطور که در راهنمای دقیق سیستم عامل Samsung در مورد معنای این رشته از حروف و اعداد به ظاهر تصادفی توضیح داده شده است، تغییر رقم چهارم به آخرین رقم یک بروزرسانی بزرگ One UI را نشان می‌دهد. در حالی که احتمال کمی وجود دارد که ساخت آزمایشی مبتنی بر One UI 5.1.1 به جای One UI 6.0 (user interface developed by Samsung) باشد، به نظر می رسد زمان بندی همه این موارد با رونمایی قریب الوقوع اندروید 14 همزمان است، بنابراین ما بیشتر به سمت نسخه دوم متمایل شده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.