آغاز آزمایش نسخه بتا واتساپ برای Wear OS

بخش بزرگی از تغییر Wear OS 3، جذب توسعه‌دهندگان شخص ثالث بیشتر در این پلتفرم بود و واتساپ اکنون در حال آزمایش نسخه ای از واتساپ برای Wear OS در پیکسل واچ، گلکسی واچ و سایر دستگاه‌ها است.

به گزارش تکناک، برنامه جدید شامل یک لیست ساده از مخاطبین اخیر، «Settings» (برای نمایش جزئیات و اعلان‌های امنیتی) و در ادامه «Open on phone » برای ادامه مکالمه در تلفن می‌شود.

پس از باز کردن مکالمه، می توان برای دیدن پیام های گذشته به عقب اسکرول کرد، همچنین با ضبط یک پیام صوتی یا باز کردن صفحه کلید سیستم پاسخ داد. در چت‌های گروهی، با اسکرول به ابتدای مکالمه، امکان مشاهده افراد گروه با انتخاب گزینه «People in this conversation» و همچنین استفاده از گزینه «Open on phone» وجود دارد.فرآیند همگام سازی برنامه، شامل وارد کردن یک کد هشت رقمی از ساعت خود در تلفن می‌شود.

در برنامه واتساپ برای Wear OS با چیدمان دایره‌ای تعداد پیام‌های خوانده نشده، به همراه دو گزینه، یکی با عنوان “WhatsApp contacts” برای انتخاب مخاطب مورد نظر، و دیگری تحت عنوان  “WhatsApp voice message” با امکان ضبط سریع پیام صوتی نمایش داده می‌شود. این چیدمان واتساپ برای Wear OS بسیار شبیه به طراحی برنامه‌های بومی سیستم عامل ساعت است.

از این پیوند می توانید در نسخه بتا واتساپ ثبت نام کنید. سپس از نصب نسخه 2.23.10.10+ واتساپ هم در گوشی اندرویدی و هم در ساعت خود اطمینان حاصل کنید، اگر هر دو دستگاه به این نسخه به‌روز نباشند، با مشکلات ورود به سیستم مواجه خواهید شد. اگر برنامه در Play Store در ساعت ظاهر نمی شود، آن را از لیست موجود در گوشی خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.