آغاز عرضه اکانت پولی ChatGPT Plus

ChatGPT Plus، یک اشتراک پولی با هزینه ماهانه 20 دلاری با اولویت دسترسی به ربات چت هوش است که توسط شرکت OpenAI  عرضه شده است.

ChatGPT Plus، یک اشتراک پولی با هزینه ماهانه 20 دلاری با اولویت دسترسی به ربات چت هوش مصنوعی حتی در زمان اوج استفاده از این ربات است که توسط شرکت OpenAI  عرضه شده است.

به گزارش تکناک، این طرح «زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر» و «دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید» برای کاربران را فراهم می‌کند.

OpenAI در هفته‌های آینده دعوت‌نامه‌های این سرویس را برای ساکنین ایالات متحده و در لیست انتظار ارسال خواهد کرد و در آینده این خدمات به سایر کشورها و مناطق گسترش خواهد یافت.

تا هفته پیش، به نظر می رسید OpenAI قصد معرفی یک نسخه پلاس یا حرفه ای از این سرویس با قیمت 42 دلار در ماه را دارد، این قیمت برای افرادی که از این سرویس درآمد کسب نمی‌کنند، زیاد بود.

بنابر‌این، این سرویس با قیمت 20 دلار در ماه، برای طیف وسیع‌تری از افراد، از جمله دانش‌آموزان و مشاغل نیازمند به دسترسی قابل اعتماد به متن تولیدی توسط هوش مصنوعی، در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین این قیمت استانداردی برای هزینه اشتراک ربات‌های چت هوش مصنوعی آینده بازار تعیین می‌کند. با توجه به پیشگامی OpenAI در این زمینه، شرکت‌های در حال انتشار رباتی با قیمت بیش از 20 دلار در ماه، باید گزینه‌های بیشتری نسبت به ChatGPT Plus ارائه کنند.

استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالبی مانند مقالات یا تکالیف می تواند بحث برانگیز باشد. و OpenAI با توجه به این موضوع، یک ابزار رایگان برای تشخیص متن تولید شده در اوایل این هفته منتشر کرد. میزان کارایی و تاثیرگذاری این ابزار هنوز مشخص نیست و بیشتر باید بررسی شود.

ChatGPT به یک ابزار لزوما پولی تبدیل نخواهد شد. طبق اظهارات OpenAI دسترسی رایگان به آن ادامه خواهد داشت و کاربران با خرید اشتراک به دسترسی رایگان افراد بیشتری کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.