آغاز فروش جهانی گوشی قدرتمند REALME GT5

همانطور که وعده داده شده بود، گوشی قدرتمند جدید ریلمی به بازار عرضه شد. به طور خلاصه، Realme GT5 یک هیولا با 24 گیگابایت رم و شارژ سریع 240 واتی است.

به گزارش تکناک، دو نسخه از این گوشی وجود دارد: 150 وات و 240 وات. مدل 150 وات شامل 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا 16 گیگابایت رم با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و به ترتیب با قیمتهای ۳۰۰۰ و ۳۳۰۰ یوان چینی (حدوداً ۴۱۰ و ۴۵۰ دلار) عرضه می‌شود.

نسخه 240 وات دارای یک تنظیم حافظه است، که شامل 24 گیگابایت حافظه رم بزرگ و یک گزینه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی است و با قیمت ۳۸۰۰ یوان چینی (حدوداً ۵۲۰/۴۸۰/۴۳۵۰۰ روپیه) عرضه می‌شود. باید توجه داشت که این سیستم‌های شارژ مختلف با ظرفیت باتری‌های متفاوت همراه هستند: مدل 150 وات دارای باتری ۵۲۴۰ میلی‌آمپرساعت و نسخه 240 وات دارای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

حالا، به سیستم شارژ 240 وات بپردازیم. کافیست فقط 80 ثانیه گوشی را به شارژر وصل کنید و شما 20 درصد شارژ باتری خواهید داشت. نسخه 150 وات نیز عقب نمی‌ماند. علیرغم باتری بزرگتر آن، فقط در 7 دقیقه به 50 درصد شارژ می‌رسد.

صرف نظر از نسخه ای که انتخاب می کنید، گوشی Realme GT5 با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می‌شود که به خاطر عملکرد استثنایی خود شناخته می‌شود. مدیریت گرما با یک سیستم خنک کننده 9 لایه و یک محفظه بخار نکته ای قابل توجه است.

REALME GT5

صفحه نمایش REALME GT5  یک پنل AMOLED مسطح با سایز 6.74 اینچ و رزولوشنی به اندازه 1,240 × 2,772 پیکسل (با نسبت تصویر 20:9) است. این صفحه نمایش از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کند و پوشش کامل DCI-P3 را فراهم می‌کند. با روشنایی بالای 1,400 نیت و دارایی PWM با فرکانس بالای 2,160 هرتز، تجربه‌ای بصری شگفت‌انگیز را ارائه می‌کند.

این نمایشگر همچنین دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است و در ارائه عالی بازی تنها نیست. GPU Adreno با یک تراشه نمایش X7 ترکیب شده است که به وسیله درج فریم، FPS را بهبود می‌بخشد.

در قسمت عقب، شما یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX890، یک دوربین فوق‌گسترده 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهید یافت. یک نور LED قابل تنظیم نیز لوگوی Snapdragon را در اطراف فریم می‌گیرد و می‌تواند با پنج سطح روشنایی در 26 رنگ مختلف درخشش داشته باشد. برای عکس‌برداری سلفی، یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

در ارتباطات، گوشی GT5 دو سیم کارته و قابلیت اتصال به شبکه 5G را داراست و با چهار آنتن وای‌فای، پشتیبانی از وای‌فای 7 و یک آنتن بلوتوث با کدک‌های صوتی پیشرفته به همراه است.

علاوه بر این، امکانات اضافی شامل بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، یک موتور خطی محوری برای بازخورد هپتیک، گواهی Hi-Res Audio و Dolby و یک قابلیت شناسایی اثر انگشت سریع در قسمت جلویی است. موقعیت یابی GPS توسط یک سیستم سه باند (L1+L2+L5) انجام می‌شود.

هر دو نسخه از گوشی Realme GT5 در فروشگاه چینی Realme برای سفارش پیش‌فروش قرار دارند و فروش آن‌ها از تاریخ ۴ سپتامبر آغاز می‌شود. گزینه‌های رنگی شامل نقره‌ای با پوشش آینه‌ای و سبز با بافت مات است.

 

2 دیدگاه برای “آغاز فروش جهانی گوشی قدرتمند REALME GT5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.