آنر از مدل جهانی گوشی Honor Magic Vs رونمایی کرد

شرکت آنر از مدل جهانی گوشی های سری Magic 5 و Magic Vs در نمایشگاه جهانی موبایل  MWC 2023 بارسلون رونمایی کرد.

شرکت آنر از مدل جهانی گوشی های سری Magic 5 و Magic Vs در نمایشگاه جهانی موبایل  MWC 2023 بارسلون رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، گوشی Magic Vs در نوامبر سال گذشته در بازار خانگی این برند یعنی چین عرضه شد. Magic Vs دومین گوشی تاشو آنر است و به عنوان جانشین Magic V وارد بازار جهانی می شود.

مشخصات مدل جهانی گوشی Honor Magic Vs
مدل جهانی گوشی Magic Vs یک گوشی هوشمند تاشو افقی است. دارای لولای بدون دنده سبک با تکنولوژی ریخته گری تک تکه است. Honor می‌گوید که از مواد درجه یک مورد استفاده از صنایع هوافضا در ساخت این لولا استفاده کرده است که بیش از 400هزار باز و بسته شدن را تحمل می‌کند. ضخامت این گوشی تاشو حدود 12.9 میلی متر و وزن آن حدود 261 گرم است.

گوشی Honor Magic Vs دارای یک صفحه نمایش OLED خارجی 6.45 اینچی با بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط و وضوح 2560 x 1080 پیکسل است. دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت است. هنگامی که باز می شود، صفحه نمایش OLED داخلی Magic Vs دارای اندازه 7.9 اینچ با وضوح 2272 در 1984 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت است. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از عمق رنگ 10 بیتی و طیف رنگی 100 درصدی DCI-P3 پشتیبانی می کنند.

مدل جهانی Magic Vs دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است که در دکمه پاور تعبیه شده است. در بخش صوتی، به بلندگوهای استریو دوگانه دارای گواهی IMAX پیشرفته با پشتیبانی از DTS:X Ultra و 3 میکروفون مجهز شده است.

مدل  جهانی گوشی Magic Vs دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در پنل پشتی است. دارای سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی، لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد 8 مگاپیکسلی با دوربین تله فوتو 3 برابری است. صفحه نمایش خارجی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی است.

در داخل، Honor Magic Vs از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرد. دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن تاشو دارای سیستم امنیتی Dual TEE (محیط اجرای قابل اعتماد) است که با همکاری کوالکام برای امنیت در سطح سخت افزاری توسعه یافته است. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 وات استفاده میکند. این گوشی از سیستم عامل MagicOS 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده میکند.

Honor Magic Vs دارای دو سیم کارت، 5G، وای فای، بلوتوث 5.2، GNSS، NFC و پورت USB-C است.
Honor Magic Vs دارای برچسب قیمتی معادل 1599 یورو برای نسخه 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی است و در رنگ های فیروزه ای و مشکی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.