جدیدترین محصولات HONOR هفته آینده معرفی می‌شوند

شرکت OPPO میزبان کنفرانس معرفی جدیدترین محصولات HONOR در 23 نوامبر خواهد بود و قرار است در این رویداد گوشی های پرچمدار سری Honor 80 و یک تاشو جدید به نام Honor Magic Vs را عرضه کند.

به گزارش تکناک، همه برندهای بزرگ گوشی هوشمند، گوشی های تاشو خود را عرضه کرده اند. برخی از آنها حتی چند نسل از این مدل ها را منتشر کرده اند. بنابراین منطقی است به طور مرتب دستگاه های جدیدی با این طراحی را از برندها ببینیم.

اوایل امروز، کانال‌های مختلف Weibo عکس‌های واقعی از Honor Magic Vs را به نمایش گذاشتند تا برخی از جزییات ظاهری این گوشی ها نمایان شود.

مزایای فروش و مشخصات HONOR MAGIC

ظاهر کلی Honor Magic Vs مشابه نسل قبلی این مدل تاشو است و هنوز هم از صفحه نمایش دوگانه تاشو رو به داخل استفاده می‌کند. دوربین عقب به صورت عمودی چیده شده است و شامل سه سنسور می‌شود. در صفحه بیرونی نیز حفره عکاسی سلفی دیده‌می‌شود.

با این حال، تصویر طراحی جلوی آن نمایش داده‌نشده‌است. اما نازک تر و سبک تر بودن آن را می‌توان حدس زد. طراحی بافت پشتی شیک تر از نسل قبلی است. این دستگاه از قلم نیز پشتیبانی می کند.محصولات HONOR

پیش از این، شنیده بودیم که Honor Magic Vs دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 است. این تاشو همچنین از یک باتری دوگانه 2030 میلی آمپر ساعت + 2870 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. دومی از شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می کند.

در محصول جدید HONOR مکانیسم لولا را بهبود بخشیده شده است. به علاوه، ساختار بدنه را بهینه و وزن آن را کاهش داده‌است. ضخامت تاشو فعلی در حالت تا 14.3 میلی متر و در حالت باز 6.7 میلی متر است. بنابراین ویژگی های Honor Magic Vs جذاب تر به‌نظر می‌رسد.

در مورد سایر مشخصات، اساساً در مقایسه با مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده‌است. بنابراین، صفحه نمایش همچنان دارای رزولوشن 2Kاست و از ریفرش ریت سطح بالایی پشتیبانی می کند. مدل فعلی دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی با پشتیبانی از ریفرش ریت 90 هرتز است.

هنوز روزهای زیادی تا عرضه این گوشی به بازار باقی مانده است. بنابراین ما اخبار بیشتری در مورد مزایای فروش آن در آینده خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.