آیا اپل واچ جدید می تواند با چند دستگاه جفت شود؟

احتمالا می دانید که می توان چندین اپل واچ را با یک آیفون جفت کنید، اما نمی توان یک اپل واچ را با چند آیفون جفت کرد. حالا اخیرا شایعاتی پخش شده که گویی کمپانی اپل در حال کار بر روی این مشکل است.

به گزارش تکناک، اگر شما بیش از یک اپل واچ دارید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را با یک آیفون جفت کنید. اما وقتی قضیه برعکس می شود، وضعیت پیچیده تر می شود.

فرض کنید دو آیفون دارید که به طور منظم از آنها استفاده می کنید، یکی شخصی و دیگری در محل کار. اگر اپل واچ شما با آیفون شخصی شما جفت شده باشد، با گوشی محل کار شما جفت نخواهد شد.

بنابراین اگر هر دو آیفون را با خود حمل نکنید، اپل‌واچ شما هیچ اطلاعات یا اعلان جدیدی دریافت نمی کند مگر اینکه آن را به وای فای متصل کنید. البته شما می توانید از قابلیت اپل واچ سلولی نیز استفاده کنید، اما هر دو راه حل ارائه شده، به سرعت باتری ساعت شما را خالی می کنند.

WatchOS 10 ممکن است با چندین دستگاه جفت شود

به گفته یکی از بزرگترین افشاگران دنیای تکنولوژی، اپل در تلاش است تا به کاربران اجازه دهد اپل واچ خود را همزمان با بیش از یک دستگاه همگام کنند. این فرد ادعا می کند که اپل واچ جدید می تواند با سایر آیفون ها و حتی آیپدها و مک ها کار می کند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این بدان معناست که کاربران می‌توانند اپل‌واچ جدید را با هر یک از دستگاه های اپل راه‌اندازی کنند یا اینکه فرآیند راه‌اندازی همچنان به آیفون نیاز دارد.

این شایعه با گزارش اخیر بلومبرگ مصادف شده است که در این گزارش گفته شد که اپل قرار است برای اولین بار برنامه Health را با iPadOS 17 به کل دستگاه های iPad اضافه کند.

اگر اپل در نهایت به کاربران اجازه دهد حداقل نسخه‌های تلفن همراه اپل واچ را با آی‌پد یا مک راه اندازی کنند، افراد بیشتری می‌توانند اپل واچ بخرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.