آیا عرضه آیفون تاشو بازار را متحول می‌کند؟

که یکی از شایعات مرکز توجه، احتمال عرضه آیفون تاشو اپل در آینده نزدیک است. اما این موضوع چقدر بر بازار تاثیر خواهد داشت؟

اگر شایعات صنعت را دنبال کرده باشید، می‌دانید که یکی از داستان‌های مرکز توجه، احتمال عرضه آیفون تاشو اپل در آینده نزدیک است. اما این موضوع چقدر بر بازار تاثیر خواهد داشت؟

به گزارش تکناک، در بحثی، ابیجیت مشرا نویسنده SamMobile عنوان می‌کند که ورود اپل به بازار گوشی‌های تاشو، می تواند عامل ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از آنها باشد و جمعیت گسترده‌ای از کاربران اپل شروع به امتحان گوشی های هوشمند تاشو خواهند کرد.

علیرغم اینکه اندروید برای مدت طولانی از سیستم واکنش‌های سفارشی به نوتیفیکیشن‌ها استفاده‌می‌کرد. برای اپل مدت بیشتری طول کشید تا از توجه توسعه دهندگان و اهمیت به این ویژگی اطمینان حاصل کند.

با این حال، این سیاست اپل به نرم افزار محدود نمی شود. واکنش سازندگان در صنعت سخت افزار، مثلاً وقتی اپل جک هدفون را حذف کرد چه بود؟ به دنبال تبلیغات متعدد اپل و مورد انتقاد قرار گرفتن او، آنها هم همان مسیر را در پیش گرفتند.

لیست این تغییرات بلند است. باتری‌های نوت‌بوک ویندوزی که برای رقابت با مک‌بوک‌ها، تقویت باتری به منظور افزایش عمر، دریافت کرده‌اند. یا اعلام برخی از تولیدکنندگان درباره قصد پیاده سازی جزیره پویا بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود، که برای اولین بار در آیفون 14 پرو معرفی‌شد.

digikala

علی‌رغم نظر طرفداران این برند که دلیل این تاخیر را تمایل شرکت به بهبود این ویژگی‌ها قبل از عرضه برای عموم می‌دانند، حقیقت این است که اپل تقریباً همیشه در پذیرش فناوری‌های جدید تأخیر دارد. این مساله در مورد گوشی‌های هوشمند تاشو نیز صدق می‌کند.

با این حال، واقعیت این است که گاهی تنها قدرت و نفوذ اپل قادر به ایجاد روند جدیدی است.

بنابراین تا زمانی که برند تصمیم به راه‌اندازی آیفون تاشو خود نداشته باشد، احتمال دیدن جریان قدرتمندی ازمزیت‌های برتر آن نسبت به فرم استاندارد این دستگاه‌ها، به غیر از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر یا بدنه فشرده‌تر نمی‌بینیم.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.