آیا گلکسی واچ سامسونگ با هر گوشی اندرویدی کار می کند؟

هنگام خرید یک ساعت هوشمند جدید، طبیعتا همگام‌سازی آن با گوشی خود را بررسی خواهید کرد. خبر خوب این است که برای استفاده از نسخه های مدرن گلکسی واچ سامسونگ نیازی به گوشی سامسونگ ندارید.

به گزارش تکناک، این دستگاه‌ها با اکثر گوشی های اندرویدی مدرن بدون مشکل کار می کند. فقط باید از تطابق دستگاه اندرویدی خود با الزامات سیستم عامل هر ساعت مورد استفاده اطمینان حاصل کرد.

سری گلکسی واچ سامسونگ با هر گوشی اندرویدی باید کار کند. هر گلکسی واچ نیازمندی‌های سیستم‌عامل متفاوتی دارد، بنابراین باید از پشتیبانی گوشی از نسخه اندروید آن به منظور عملکرد صحیح اطمینان حاصل کنید.

همچنین در صورت استفاده از گوشی اندرویدی غیرسامسونگ، باید از نصب برنامه Samsung Galaxy Wearable اطمینان حاصل کنید، زیرا به وسیله این برنامه امکان اتصال گوشی و ساعت سامسونگ فراهم می‌شود. در میان ساعت‌های سامسونگ، تنها سری‌های Gear، Gear 2، Gear S و Gear Fit هستند که با دستگاه‌های اندرویدی غیرسامسونگ کار نمی‌کنند.

به هر حال، گلکسی واچ ۶ سامسونگ و نسخه کلاسیک آن به حداقل اندروید 10 یا بالاتر و حداقل 1.5 گیگابایت رم نیاز دارند. گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو به اندروید 8.0 یا بالاتر و در همین حال، گلکسی واچ ۴ و نسخه کلاسیک آن به اندروید 6.0 نیاز دارند.

در نهایت، گلکسی واچ اصلی، گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ به اندروید 6.0 یا بالاتر نیاز دارند. دیگر گلکسی‌واچ‌های قدیمی‌تر مانند Gear Live، Gear S2، Gear Fit 2، Gear Fit 2 Pro، Gear S3 و Gear Sport نیازمند اندروید 4.4 یا بالاتر هستند.

1 دیدگاه برای “آیا گلکسی واچ سامسونگ با هر گوشی اندرویدی کار می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.