آیفون SE 4 با حفره صفحه نمایش عرضه می شود

ظاهرا تولید گوشی آیفون SE 4 متوقف نخواهد شد. در سال‌های اخیر این دستگاه در شایعات ظاهر می‌شد، اما موارد اخیر نشان از نابودی آن داشت.

ظاهرا تولید گوشی آیفون SE 4 متوقف نخواهد شد. در سال‌های اخیر این دستگاه در شایعات ظاهر می‌شد، اما موارد اخیر نشان از نابودی آن داشت.

به گزارش تکناک،پیش از این تصویر خیالی این دستگاه، یک آیفون XR کاملاً جدید و در نهایت به همراه یک حفره صفحه نمایش مانند مدل‌های جدید بود. با این حال، طبق آخرین شایعات در ژانویه، تولید آن متوقف شده بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، با گزارشی تازه در موردگوشی آیفون SE 4 بازگشته است. ظاهراً، اپل نظر خود را تغییر داده و سال آینده این گوشی را معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین آن را با ظاهری مطابق با مدل‌های جدید ارائه خواهد کرد. طبق گزارش کو، آیفون جدید اساساً به شکل یک آیفون 14 اصلاح شده وارد بازار خواهد شد و با خداحافظی سری آیفون 15 با ناچ، اپل آن را با آیفون SE 4 زنده نگه می دارد، اما شامل پنل OLED خواهد بود!

با توجه به اینکه گوشی آیفون SE 4 یک آیفون 14 اصلاح شده است، شامل صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED خواهد شد. این یک ارتقاء قابل توجه برای سری های شامل LCD و یک تغییر خوشایند است، به هر حال، OLED دیگر منحصر به گوشی‌های رده بالا نخواهد بود.

با توجه به شایعات مربوط به آیفون SE 4 شایعات جدیدی درباره مودم 5G آیفون نیز وجود دارد. طبق این گزارش، آیفون SE 4 اولین آیفون با باند پایه 5G خود اپل خواهد بود. درست مانند شایعات قدیمی، شایعات جدید همچنین اظهار دارند اپل از SE برای آزمایش مودم جدید استفاده خواهد کرد. این دستگاه با فرآیند 4 نانومتری ساخته خواهد شد و از mmWave 5G پشتیبانی نخواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل با خیال راحت این مودم را در آیفون های پرچمدار تعبیه خواهد کرد.

هیچ پیش‌بینی از عرضه آیفون SE 4 وجود ندارد. اما شایعات حاکی از آغاز تولید آن در نیمه اول سال 2024 با توسعه سری ۱۶ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.