ابزار Workspace مرورگر Edge در دسترس عموم قرار گرفت

ابزار Workspaces مرورگر Edge مایکروسافت اکنون برای همه افرادی که مایل به استفاده از این ویژگی در نسخه 111.0.1661.51 در دسترس است.

ابزار Workspace مرورگر Edge مایکروسافت اکنون برای همه افرادی که مایل به استفاده از این ویژگی در نسخه 111.0.1661.51 یا جدیدتر هستند در دسترس است.

به گزارش تکناک، پیش‌نمایش این ابزار برای هر مشتری به پنج نفر محدود می‌شود و مایکروسافت قول داده است که نسخه آزمایشی را تا بهار در دسترس  کاربران بیشتری قرار دهد.

در رویداد  Ignite 2022، مایکروسافت از ابزار جدیدی برای مرور مشترک در مرورگر Edge با نام Workspace رونمایی کرد. این ابزار جدید به کاربران اجازه می دهد تا پروژه ها و مجموعه صفحات را در پنجره های مرورگر جداگانه، تنظیم ، سازماندهی و اشتراک گذاری کنند.

سپس کاربر می تواند لینک هایی را برای افراد دیگر ارسال کند و از آنها دعوت کنند تا به Workspace بپیوندند. در ابتدا، این ویژگی فقط برای مشتریان سازمانی در دسترس بود، اما اکنون کاربران عادی می توانند آن را آزمایش کنند.

با کلیک بر روی این لینک می توانید برای آزمایش Workspace مایکروسافت Edge ثبت نام کنید. پس از پذیرش دعوت، یک دکمه Workspace جدید را در گوشه سمت چپ بالای پنجره مشاهده خواهید کرد همچنین می توانید با کلیک راست آن را حذف کنید. روی آن کلیک کنید، به یک Workspace جدید یک نام و رنگ اختصاص بدهید و سپس لینک آن را را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما آیکون های پروفایل افراد را پس از پیوستن به یک Workspace در مایکروسافت Edge  خواهید دید. هنگامی که همه چیز تنظیم شد، افراد در Workspace به همان مجموعه تب ها در هر دستگاه پشتیبانی شده دسترسی خواهند داشت .

مایکروسافت مانند سایر ویژگی‌های پیش‌نمایش عمومی، آزمایش‌کنندگان ابزار Workspace را تشویق می‌کند تا بازخورد خود را به اشتراک بگذارند و به شرکت مایکروسافت در شکل‌دهی ابزار Workspace کمک کنند. با استفاده از کلید های میانبر Alt + Shift + I در مرورگر Edge  ، می توانید بازخورد خود را با مایکروسافت در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.