امکان اتصال همزمان چند هدفون به تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ ویژگی جدیدی را در تلویزیون‌های خود عرضه کرده تا بتوانند از طریق Bluetooth Auracast به چندین جفت Galaxy Buds 2 Pro متصل شوند.

به گزارش تکناک، سال گذشته، سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد تکنولوژی Bluetooth LE Audio را به Galaxy Buds 2 Pro بیاورد.

امسال، این شرکت قابلیت 360 Audio Recording مبتنی بر LE Audio را به هدفون های بی‌سیم پرچمدار خود ارائه کرد. حالا، این شرکت کره‌ای قصد دارد ویژگی‌های بیشتری از فناوری LE Audio را به تلویزیون‌های پرچمدار، هدفون های  بی‌سیم و لپتاپ‌های خود ارائه دهد.

سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد ویژگی Auracast مبتنی بر Bluetooth LE Audio را به مدل‌های تلویزیون 8K Neo QLED و Micro LED خود که امسال عرضه شده‌اند، بیاورد.

با استفاده از این فناوری جدید پخش صدا، کاربران می‌توانند چندین هدفون Galaxy Buds 2 Pro را با تلویزیون‌های پرچمدار سامسونگ متصل کنند. این امکان را به کاربران می‌دهد تا همزمان صدای تلویزیون را به صورت بی‌سیم از طریق چندین هدفون بشنوند. قبلاً، تنها دو گوشواره بی‌سیم می‌توانستند با این تلویزیون‌ها ارتباط برقرار کنند. این ویژگی جدید در مدل‌های سازگار تلویزیون هوشمند در ماه سپتامبر 2023 عرضه خواهد شد.

این شرکت در حال حاضر کیفیت صدا و تأخیر را هنگام استفاده از Galaxy Buds 2 Pro با لپتاپ‌های پرچمدار خود بهبود داده است. با استفاده از LE Audio، کاربران در استفاده از Galaxy Buds 2 Pro با مدل‌های Galaxy Book 3، Galaxy Book 3 360، Galaxy Book 3 Pro، Galaxy Book 3 Pro 360 و Galaxy Book 3 Ultra تجربه کیفیت صدای بهتر و تأخیر کمتری خواهند داشت.

سامسونگ قصد دارد تا هفته آینده در رویداد IFA 2023 در برلین، ویژگی‌های بیشتری مبتنی بر Bluetooth LE Audio را اعلام کند.

جان هو پارک، معاون و رئیس تیم برنامه‌ریزی محصولات اکوسیستم گلکسی در سامسونگ MX، گفت: “به عنوان یک نوآور در زمینه دستگاه‌های الکترونیکی از تلفن‌های هوشمند تا دستبندها و از تلویزیون‌ها تا لوازم خانگی، ما در سامسونگ در موقعیت منحصر به فردی قرار داریم تا از تجاربی بیشتر و بی‌درزتر بهره‌برداری کنیم. LE Audio یک مثال عالی است که تعهد ما را به تجربیات متصل در کل کتابخانه دستگاه‌هایمان نشان می‌دهد و اینکه چگونه سامسونگ قابلیت‌ها و فناوری‌های جدیدی را معرفی می‌کند که همه آنها را گرد هم می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.