نسخه پولی Duet AI عرضه می شود

در کنفرانس I/O در ماه می، گوگل اعلام کرد که Duet AI برند هوش مصنوعی مولد این شرکت در Workspace و Cloud مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش تکناک، گوگل در رویداد Cloud Next 2023، حالا آماده است که هوش مصنوعی Duet AI را به عنوان یک ابزار پولی برای سازمان‌ها عرضه کند

در حال حاضر، Google Workspace بیش از 10 میلیون مشتری دارد که نسبت به از 9 میلیون مشتری ابتدای امسال افزایش یافته است و تعداد کاربران آن برابر با 3 میلیارد نفر است. در حال حاضر بیش از 1 میلیون کاربر تست از هوش مصنوعی Duet AI استفاده می‌کنند.

دسترسی عمومی امروز به دنبال پیش‌فروش Duet AI برای کسب‌وکارها است که از ماه ژوئن آغاز شده بود. هنگام راه‌اندازی، این افزونه ویژگی‌های معینی را به کاربران ارائه می‌دهد.

  • نوشتن در جیمیل
  • کمک کردن در نوشتن Google Docs
  • اصلاح متون در Docs
  • سازماندهی برگه ها در Google Sheets
  • تجسم در اسلایدهای Google: تولید تصویر
  • ایجاد پس‌زمینه در Google Meet: تولید تصویر
  • نگاه استودیویی در Meet: «جزئیات را بهبود می‌بخشد تا واضح‌تر به شما نشان داده شود»
  • زیرنویس‌های ترجمه زنده در Meet

هزینه اولیه Duet AI برای مشتریان سازمانی Google Workspace 30 دلار در ماه برای هر کاربر است. “در ماه‌های آینده”، گوگل قیمت‌ها و سطوح مختلفی را برای مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و دیگران ارائه خواهد داد.

مایکروسافت 365 Copilot که در ماه ژوئیه معرفی شد، همچنین با قیمت مشابهی عرضه می‌شود.

در همین حین، گوگل دوباره رابط کاربری “sidekick” را به عنوان یک ربات چت Duet AI در کنار آواتار پروفایل شما در گوشه بالا و سمت راست ایمیل Gmail، Docs و Slides به نمایش گذاشت.

تصور کنید شما یک تحلیلگر مالی هستید و ساعت 5 عصر یک ایمیل از رئیس خود دریافت می‌کنید که درخواست ارائه‌ای درباره عملکرد سه ماهه سوم را تا ساعت 8 صبح فردا می‌دهد . ما همه در این موقعیت بوده‌ایم اما به جای تلاش ناامیدانه در جستجوی برگه‌ها، سود و زیان نامه‌ها، اسلایدهای بررسی ماهانه کسب‌وکار و خواندن ایمیل‌ها از رهبران فروش منطقه‌ای، به زودی قادر خواهید بود به سادگی از Duet AI بخواهید که برایتان کار سنگین را انجام دهد با یک پرسش مانند “یک خلاصه عملکرد سه ماهه سوم ایجاد کند”. Duet AI می‌تواند یک ارائه کاملاً جدید، شامل متن، نمودارها و تصاویر، براساس محتوای مربوطه در درایو و جیمیل شما ایجاد کند.

تمرکز گوگل این هفته بر روی سازمان‌ها است و هنوز نمی‌دانیم Duet AI چگونه به حساب‌های شخصی گوگل خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.