احتمال عرضه Galaxy S24 Ultra  با صفحه نمایش صاف

انتظار می‌رود Galaxy S24 Ultra سامسونگ در سه ماه اول سال 2024 رونمایی شود و برخی شایعات نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش صاف خواهد بود.

به گزارش تکناک، سامسونگ تاکنون در گوشی‌های پرچمدار اولترا خود از صفحه نمایش با لبه‌های منحنی استفاده می‌کرده است، اما شایعه جدید نشان می‌دهد که این شرکت فناوری کره‌ای ممکن است در مدل    S24 Ultraاز یک صفحه نمایش صاف استفاده کند. دلایلی برای این انتخاب ممکن است وجود داشته باشد.

اولاً، یک صفحه نمایش صاف تجربه‌ای را برای کاربران S Pen ارائه می‌دهد، به ویژه در اطراف لبه‌های صفحه نمایش. این تنظیمات از سوی طرفداران S Pen مدت‌ها درخواست شده بود. علاوه بر این، استفاده از صفحه نمایش صاف امکان استفاده از راهکارهای محافظت از صفحه نمایش با قیمت مقرون به صرفه و کارآمدتر را فراهم می‌کند که به نیازهای عملی کاربران پاسخ می‌دهد.

منبع شایعه، همچنین ابعاد Galaxy S24 Ultra را نیز فاش کرد. با اندازه‌های 162.3 × 79 × 8.6 میلی‌متر، این گوشی نه تنها عریض‌تر، بلکه کوتاه‌تر و نازک‌تر از Galaxy S23 Ultra خواهد بود. برای یادآوری، ابعاد مدل قبلی 163.4 × 78.1 × 8.9 میلی‌متر بود. توصیه می‌شود منتظر گزارش‌های بیشتر باشید تا بفهمید آیا شرکت واقعاً تصمیم گرفته است که برای  Galaxy S24 Ultra طراحی جدیدی را انتخاب کند یا خیر.

درباره طراحی صحبت کرده‌ایم، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که این دستگاه یک دستگاه مقاوم با چارچوب آلیاژ تیتانیوم خواهد بود. بسته به بازار، انتظار می‌رود در نسخه‌های چیپست Snapdragon 8 Gen 3 و Exynos 2400 عرضه شود. صفحه نمایش آن ممکن است تا 2,200 نیت روشنایی را پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود دارای یک سیستم چهار دوربین با دقت 200 مگاپیکسل (اصلی، با OIS) + 12 مگاپیکسل (اولترا واید) + 10 مگاپیکسل (تله‌فوتو) + 50 مگاپیکسل (پریسکوپ) و همچنین یک دوربین جلو با دقت 12 مگاپیکسل باشد. احتمالاً دارای 12 گیگابایت / 16 گیگابایت حافظه RAM و تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی باشد. باتری آن ممکن است دارای ظرفیت 5,000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ 45 وات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.